۱۰ هزار بوته گُل در محوطه پایانه مرز خسروی کاشته شد

کرمانشاه- ایرنا-رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه با اعلام اینکه ۱۰ هزار بوته گُل در محوطه پایانه مرز خسروی کاشت شد، گفت: کاشت ۱۰ هزار بوته گُل رز مینیاتوری و نسترن سفید، اهدا ۵۰ گلدان گل آپارتمانی، ۱۰ کامیون کود حیوانی برای ایجاد فضای سبز در محوطه پایانه مرز خسروی از اقدامت این سازمان است.

«کامجو غلامی» روز چهارشنبه در خصوص اقدامات این سازمان در ایام اربعین به ایرنا افزود: اعزام ۶ نفر نیروی کارگری فضای سبز برای انجام کاشت گل، گیاه و درختچه در پایانه مرز خسروی صورت گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: ۳۵ تخته بنر با ابعاد مختلف بر روی پل‌ها و بیلبوردها به نسبت موضوعات مختلف اربعینی در طول مسیر زوار و شهروندان واقع در شهر کرمانشاه نصب شد.

غلامی خاطرنشان کرد: نصب ۱۵ تخته بنر با موضوع اربعین در ابعاد سه در چهار در شهر کرمانشاه، ۱۰ تخته پنل با موضوع امداد زائر نصب شده و ۱۲ تخته بنر نیز در خصوص اربعین بر روی پل‌های عابر پیاده نصب شده است.

وی گفت: از جمله اقدامات ستاد اربعین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه تهیه دستورالعمل سیاه پوش کردن شهر در ایام محرم و صفر بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه افزود: تعداد ۲۵ جایگاه تهیه طرح نصب تابلوهای راهنما مسیر و جانمایی آن‌ها در سه مسیر شهری انجام شد.

غلامی اذعان کرد: از جمله دیگر اقدامات این سازمان می‌توان به برنامه نصب و اورهال المان‌های محرمی به تعداد ۱۷ مورد و حضور رئیس و عوامل اجرایی در مرز خسروی در طی چند روز به منظور هماهنگی و آماده‌سازی مسیر زائران اشاره کرد.

آمار زائران خروجی از گذرگاه رسمی خسروی از ابتدای ماه صفر تا پایان روز یازدهم این ماه به ۲۱۸ هزار و ۶۹۷ نفر رسید که از این میزان بیشترین آمار عبور در طول تاریخ این مرز با ۶۹ هزار و ۳۹۸ نفر مربوط به ۲۴ ساعته گذشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha