۶ هزار میلیارد ریال پروژه هفته دولت در  بندرلنگه افتتاح و کلنگ زنی شد

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: همزمان با ششمین روز هفته دولت در شهرستان بندرلنگه چندین طرح مهم و راهبردی به ارزش بیش از ۶ هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی و یا افتتاح شد. 

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی شامگاه سه‌شنبه در پایان افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بندرلنگه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سه طرح راهبردی مهم در بندرلنگه شامل گازرسانی به ارزش ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال و آب شیرینکن بندر چارک کلنگ زنی شد که امیدواریم تا سال آینده به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی پروژه مهم مرکز تقویت ذخایر آبزیان بستان بندرلنگه آغاز شد، از آنجایی که در شیلات با چالش صیادان بدون مجوز بودیم که این چالش با تخصیص مجوز مرتفع شد اما این صدور مجوز موجز فشار بر ذخایر دریا خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ادامه داد: از این رو از سال ۱۴۰۰ مجوزی از سوی رییس جمهور اخذ شد که سه مرکز تقویت ذخایر در استان احداث و بچه ماهی و میگو تولید و در دریا رهاسازی شود که کمبود ذخایر در این حوزه آبزیان وجود نداشته باشد.

گفتنی است از صبح امروز مهدی دوستی استاندار هرمزگان در ششمین روز از هفته دولت در سفری یک روزه به غرب استان هرمزگان، پروژه‌های مهم شهرستان‌های بستک و بندرلنگه را با همراهی نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی و یا افتتاح کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha