پلیس تا پای جان برای تامین نظم و امنیت مردم ایستاده است 

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز گفت: پلیس تا پای جان برای تامین نظم و امنیت مردم ایستاده و از هیج تلاشی برای آسایش آحاد جامعه دریغ ندارد.

به گزارش خبرنگارایرنا ، سردار "حمید هداوند" شامگاه سه شنبه به مناسبت هفته دولت "در دیدار با استاندار البرز افزود: هفته دولت فرصتی است تا دولت محترم اقدامات و پروژه هایی که در طول سال اجرا کرده را برای مردم به نمایش بگذارد.
وی با بیان اینکه در استان البرز نیز با روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات چشمگیری را در حوزه ارتقاء زیرساختی انجام شده اضافه کرد: استاندارالبرز که فردی توانمند و جهادی هستند و شاهد پیشرفت در حوزه های مختلف هستیم.

هداوند گفت: مجموعه پلیس در بخش‌های مختلف علی رغم تمامی کمبودها زحمات زیادی را به جان می‌خرد تا آرامش و امنیت مردم حفظ شود و در سال جاری شاهد کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها در سطح استان بوده‌ایم که با توجه به وضعیت استان و افزایش جمعیت این نشان دهنده اقدامات جهادی پلیس است.

پلیس تا پای جان برای تامین نظم و امنیت مردم ایستاده است 


فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه پلیس در زمینه هنجارهای اجتماعی نیز پای کار بوده و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در سطح استان انجام می‌دهد، گفت: متاسفانه فرماندهی انتظامی در بسیاری از میدان‌ها تنها است و یک تنه بار مسئولیت‌ها را به دوش گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت پلیس مهاجرت و گذرنامه استان در زمینه صدور گذرنامه زیارتی اشاره کرد و گفت: در روزهای منتهی به اربعین حسینی پلیس مهاجرت و گذرنامه مادر استان البرز به صورت شبانه روزی در حال خدمت به زوار ابی عبدالله بوده و در این مدت حدود ۱۰۰ هزار خدمت به مراجعان انجام شده است.
هداوند بیان کرد: به همه مسئولان و عموم مردم این قول را می‌دهیم که تا پای جان برای آرامش و امنیت آنها ایستاده‌ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha