۸ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۰۳
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85215169
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار ایلام: تردد زائران اربعین از مرز مهران ۱۰ درصد افزایش یافت

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: تردد در مرز مهران طی اربعین امسال تا کنون ۱۰ درصد افزایش یافته است.

محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آمارها نشان می دهد سفر زائران از مرز مهران نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه ساخت و ایجاد زیرساخت ها و تردد آسان و روان از عوامل تمایل بیشتر زوار به مرز مهران است، افزود: برای تسهیل در تردد زائران با هماهنگی های به عمل آمده با مسئولان عراقی امروز یک خروجی دیگر در مرز عراق باز شد تا معطلی در گیت های عراق کاهش یابد.

حسنی تصریح کرد: حضور مستمر استاندار ایلام به عنوان رئیس ستاد اربعین در مرز مهران باعث سرعت گرفتن خدمات رسانی به زائران اباعبدالله(ع) شده است.

معان استاندار ایلام بیان کرد: تکمیل جاده ها، تونل ها و برش پیچ های خطرناک و چهاربانده شدن جاده ایلام به مهران و همچنین ایجاد زیرساخت های پایانه مرزی باعث تردد روان و رضایتمندی زائران شده است.

وی گفت: در روزهای آینده شاهد حضور بیشتر زائران در پایانه مرزی مهران جهت سفر به عراق خواهیم بود، برای بازگشت مسافران برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و آمادگی کامل برای استقبال از آنان داریم.

تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha