۸ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85215210
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فخر فروشی وزیر تندروی نتانیاهو به خاطر تخریب خانه‌های فلسطینیان + فیلم

تهران-ایرنا- منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که «ایتامار بن گویر» وزیر تندروی رژیم صهیونیستی با حضور در منطقه «النقب» در جنوب سرزمین های اشغالی از نزدیک بر تخریب تعدادی از خانه های فلسطینیان نظارت و نسبت به آن فخرفروشی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، بلدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی با حضور ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی و «اسحاق گولدکنوف» وزیر مسکن این رژیم تعدادی از خانه های فلسطینیان در منطقه النقب را تخریب کردند.

این اقدام تحت حمایت شدید نظامیان رژیم صهیونیستی انجام شد.

به نوشته شهاب،ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه ساخت بدون مجوز، این خانه ها را در ناحیه «تل عراد» و «ناحیه شرقی خیابان۸۰ واقع» در منطقه النقب با بلدوزر تخریب کردند.

فخر فروشی وزیر تندروی نتانیاهو به خاطر تخریب خانه‌های فلسطینیان + فیلم

بن گویر سپس در توییتی اقدام به فخر فروشی به خاطر تخریب خانه های شهروندان فلسطینی کرد و نوشت: این کابینه ای راستگرا است!

عبدالعزیز النصاصره رئیس فلسطینی یکی از شوراهای محلی در النقب گفت: اتفاقی که امروز رخ داد تلاشی برای عرض اندام است، اتفاق امروز جدید نیست بلکه تقریبا به صورت روزانه در النقب رخ می‌دهد. از سال ها پیش تخریب و ویرانی ادامه دارد و این امر جدید نیست.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا نیز چهار خانه شهروندان فلسطینی را در استان اریحا در کرانه باختری رود اردن تخریب کردند.

تقریبا یک هفته پیش روستای الدیوک در استان اریحا در کرانه باختری رود اردن شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی با خودروهای نظامی و بلدورزهای آنها بود.

برپایه این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش چهار خانه شهروندان فلسطینی در این روستا را تخریب کردند.

تخریب خانه های فلسطینی ها به عنوان صاحبان اصلی سرزمین فلسطین به بهانه های واهی از جمله نداشتن مجوز یکی از اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی با هدف مجبور کردن فلسطینی ها به ترک مناطق سکونت خود و اشغال و غصب آنجا توسط شهرک نشینان تندرو است.

این سیاست های نژادپرستانه از جمله تشدید شهرک سازی و حمله شهرک نشینان به روستاهای فلسطینی نشین در کرانه باختری در سایه روی کار آمدن کابینه راست افراطی به ریاست بنیامین نتانیاهو شدت گرفته است و در مقابل نیز مقاومت فلسطین به این جنایات روزانه پاسخ داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha