۸ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85215244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیدر برگزارکننده تورهای خارجی مروج فرهنگ ابتذال در استان بوشهر دستگیر شد

بوشهر- ایرنا - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فرد برگزارکننده تورهای گردشگری خارجی مروج ابتذال، توسط پلیس فتا این استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حیدر سوسنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پایش شبانه روزی فضای مجازی برای ارتقا سلامت حضور کاربران و بویژه قشر جوان و نوجوان و کاهش نگرانی خانواده‌ها،پس از تحقیقات ، متهم شناسایی و محتواهای مجرمانه صفحه وی حذف شد.

وی بیان کرد: ادمین این صفحه اینستاگرامی با ده‌ها هزار دنبال کننده مدیر دفتر خدمات هواپیمایی و جهانگردی واقع در مرکز استان نیز بوده است که به سفارش چند نفر ساکن کشورهای حاشیه خلیج فارس به عنوان اسپانسر، اقدامات تهیه بلیط و ویزا و ملزومات دیگر برای مسافرت یک گروه موسیقی مبتذل خارجی از کشور آمریکا و یک خواننده ترک زبان را از کشور ترکیه به یکی از بنادر تجاری کشور همسایه برای برگزاری کنسرت برعهده داشته است.

سوسنی ادامه داد: وی همزمان با انجام تبلیغ در فضای مجازی ،اقدام به برگزاری تور گردشگری در این قالب در سطح کشور و اعزام مشتریان به کشور خارجی محل برگزاری این کنسرت موسیقی مبتذل داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآورشد: براساس مستندات گردآوری شده توسط کارشناسان پلیس فتا استان متهم علاوه بر برگزاری تورهای مروج ابتذال، اقدام‌های متعدد مجرمانه در فضای مجازی انجام داده است.

وی افزود: در نهایت با هماهنگی مرجع قضایی، مدیر متخلف آژانس احضار و با انجام حقیقات اولیه معمول، محدودیت موقت فعالیت صنفی نیز برای وی تا تکمیل شدن تحقیقات در نظر گرفته شد.

سوسنی گفت: هم استانی‌ها باید اطمینان داشته باشند که پلیس فتا برای ایجاد امنیت و سالم سازی فضای مجازی و حضور امن کاربران قانون‌مدار ،بصورت شبانه روزی تلاش می‌کند.

وی افزود: به خانواده‌ها نیز توصیه می‌شود بر فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی نظارت بیشتری داشته و هرگونه موارد مشکوک مجرمانه مشاهده شده را با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی Cyberpolice.ir (بخش گزارشات مردمی) با کارشناسان پلیس در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha