شهیدان رجایی و باهنر الگوی مسوولان برای خدمتگزاری هستند

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی مسوولان برای خدمتگزاری هستند بنابراین باید با ادامه راه و سیره این شهدا، خدمت به اقشار مختلف را سرلوحه امور قرار هیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا "فرهاد زیویار" روز چهارشنبه در آیین افتتاح ۸۴ پروژه مخابراتی لرستان اظهار کرد: هفته دولت یادآور اخلاص شهیدان رجایی و باهنر است که این افراد برجسته نظام باید همواره الگویی برای دولتمردان باشند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی مورد نظر مسوولیت پذیری هستند تصریح کرد: هرچند امکانات در دنیا محدود است اما اقدامات همدلانه محدود نیست بنابراین باید در مسیر خدمت تلاش کرد که امید می رود همه در این راستا ادامه دهنده راه شهیدان انقلاب باشیم.

وی ادامه داد: فلسفه نام‌گذاری روزها، یادآوری سبک زندگی و خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد که باید در پس ارائه عملکرد، آمار و ارقام، خدمتگزاری به جامعه در اولویت قرار گیرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر مدل حکومت اسلامی و مدیریت در نظام اسلامی را اجرایی کردند اضافه کرد: کارنامه مجموعه ارتباطات و فناوری درخشان می باشد و در ۲ سال گذشته به اندازه چندین سال اقدامات موثر انجام شده است.

همزمان با هفته دولت ۸۴ طرح مخابراتی و ارتباطات سیار با اعتبار یکهزار و ۹۸۰ میلیارد ریال در لرستان به بهره‌برداری رسید.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است که امسال در این هفته بهره برداری از یک هزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha