۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبر: 85215475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت طرح عمرانی و اقتصادی در هیر اردبیل افتتاح شد

۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبر: 85215475
هشت طرح عمرانی و اقتصادی در هیر اردبیل افتتاح شد

اردبیل - ایرنا - هشت طرح عمرانی و اقتصادی  با حضور فرماندار اردبیل ، بخشدار هیر و جمعی از مدیران اجرایی در بخش هیر اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار اردبیل روز چهارشنبه در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: برای اجرای این طرح‌ها در بخش هیر ۶۵۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

سیدمحمد اعتماد اعجاز افزود: طرح جایگاه پمپ بنزین هیر، آسفالت جاده خلیل‌آباد و اوریق و کریق، زیرسازی آسفالت جاده کریق - حور ، آسفالت جاده شبلو - کوهساره، آسفالت مسیر دسترسی پل معلق- شبلو، جدول‌گذاری و کانال بزرگراه شهید سلیمانی هیر و زیرسازی معابر شهر آراللو از جمله طرح‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها اظهار کرد: برای احداث جایگاه بنزین ۳۰۰ میلیارد ریال ، آسفالت جاده خلیل‌آباد و اوریق و کریق، زیرسازی آسفالت جاده کریق - حور و آسفالت جاده شبلو - کوهساره ۲۳۳ میلیارد ریال ، آسفالت مسیر دسترسی پل معلق - شبلو ۴۰ میلیارد ریال و عملیات برق‌رسانی به روستای داشبلاغ هیر هم ۳۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

اعتماد اعجازی اعتبار هزینه شده برای جدول‌گذاری و کانال بزرگراه شهید سلیمانی هیر را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای زیرسازی معابر شهر آراللو هشت میلیاردریال و آسفالت معابر این شهر هم هفت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

‍ وی همچنین از افتتاح ۲ طرح انبار سرد و سورتینگ در بخش مرکزی شهرستان اردبیل خبر داد و ادامه داد: برای راه‌اندازی این ۲ انبار و سورتینگ سیب زمینی روستای آقا باقر اردبیل با اشتغال‌زایی ۱۵ نفر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

هیر در ۳۰ کیلومتری شهرستان اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha