۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبر: 85215603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌نشانان ارومیه، آتش انبار روستاییان را مهار کردند

 ارومیه – ایرنا - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: انبار علوفه‌ای در روستای مرادعلی سفلی که با نزدیک ترین ایستگاه آتش‌نشانی ۲۳ کیلومتر فاصله داشت با تلاش چهار ساعته آتش‌نشانان مهار و خاموش شد.

حسین سرباز رشید روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به آماده باش بودن آتش نشانان مرکز ارومیه در تمامی ساعات شبانه روز، متاسفانه خبری مبنی بر آتش سوزی در انبار علوفه روستاییان مرادعلی سفلی را دریافت کردیم که بلافاصله ماموران آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۵ به صورت دائمی در کنار حوادث آتش سوزی است افزود: در این حادثه نیز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ارومیه آتش‌نشانان ایستگاه ۲ را به همراه یک دستگاه تانکر پشتیبان به محل حادثه واقع در جاده مهاباد، روستای مرادعلی سفلی اعزام کرد.

آتش‌نشانان ارومیه، آتش انبار روستاییان را مهار کردند

وی افزود: مقدار زیادی علوفه دامی در فضایی به وسعت ۱۰۰ متر مربع و با حجم تقریبی ۱۰ تن در مجاورت منزلی بر روی هم انبار شده بود که به علت نامشخصی آتش گرفته، به گونه‌ای که دود ناشی از این آتش‌سوزی از فاصله ای دور قابل مشاهده بود.

آتش‌نشانان ارومیه، آتش انبار روستاییان را مهار کردند

سرباز رشید با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر شدند افزود: با توجه به مشرف بودن محل آتش‌سوزی با منزل و همچنین دکل مخابراتی موجود در محل، پس از ایمن‌سازی محل و به‌کارگیری تجهیزات انفرادی با استفاده از چندین رشته هوز آتش‌نشانی از جهات مختلف به مقابله با شعله‌های آتش پرداختند که خوشبختانه آتش‌نشان ارومیه شعله‌های آتش را که در حال گسترش بود را مهار کردند.

آتش‌نشانان ارومیه، آتش انبار روستاییان را مهار کردند

وی تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد علوفه، آتش‌نشانان توانستند پس از حدود چهار ساعت تلاش بی‌وقفه، شعله‌های آتش را به کنترل خود درآورده و خاموش کنند.

به گزارش ایرنا، آتش‌نشانان پس از انجام عملیات لکه‌گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند و در این حادثه هیچ سوختگی انسانی گزارش نشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha