۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مازندران پرداخت شد

ساری - ایرنا - مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد مازندران از پرداخت ۳۳۰میلیارد ریال تسهیلات حمایتی، فرهنگی و اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.  

به گزارش ایرنا، احمد سعادت روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بانکداری اسلامی افزود : این میزان تسهیلات به ۲ هزار و ۱۶۷ نفر از مددجویان زیر پوشش پرداخت شد.
وی سرفصل تسهیلات صندوق امداد ولایت را کارگشایی، مسکن، اشتغال و فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد : بیشتر تسهیلات پرداختی در سال جاری متعلق به بخش حمایتی است.

۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مازندران پرداخت شد


مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران سقف تسهیلات اشتغال و مسکن را ۵۰۰میلیون ریال اعلام کرد و گفت : یک شعبه مرکزی و ۲۷ باجه در ادارات کمیته امداد این صندوق در استان فعال است.

وی با تاکید بر اینکه مددجویان و نیازمندان در اولویت دریافت تسهیلات این صندوق قرار دارند، افزود: این وام تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال بدون کارمزد پرداخت می شود ولی تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی با کارمزد سه درصد است.

وی تعداد مشتریان این صندوق را ۲۱۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به راه اندازی شعبه دیجیتال تمامی خدمات از جمله افتتاح حساب مددجو بدون نیاز به حضور فیزیکی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha