۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85215720
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۳ مدرسه به مناسبت هفته دولت در خوزستان آماده افتتاح هستند

اهواز- ایرنا- مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۳۳ مدرسه در خوزستان به مناسبت هفته بزرگداشت دولت آماده بهره برداری هستند.

محمد سعیدی پور امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۱۱۵ کلاس درس در قالب این تعداد مدرسه با زیر بنایی به مساحت ۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در استان بهره برداری خواهند شد.

وی گفت: به منظور توسعه مدرسه سازی در استان همچون گذشته خواستار همکاری هر چه بیشتر خیران مدرسه ساز در استان هستیم، جامعه خیر مدرسه ساز خوزستان در سال‌های اخیر همواره در صدر مدرسه سازی کشور بودند و خوزستان یکی از قطب‌های مدرسه سازی است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بیان کرد: از دیگر برنامه‌های این اداره کل افتتاح کلاس درس به مناسبت بازگشایی مدارس در مهر ماه است که مقرر شده تا فصل آغاز فعالیت مدارس ۱۳۹ مدرسه در استان بهره برداری شود.

وی ادامه داد: ۵۲۳ کلاس درس در قالب این تعداد مدرسه تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

سعیدی پور با بیان اینکه در پروژه مهر سال ۶۱۴ کلاس درس به بهره برداری رسید افزود: برای انعقاد تفاهم نامه‌های جدید ساخت مدرسه در استان نیازمند همکاری هر چه بیشتر خیران هستیم چراکه بیش از ۸۰ درصد مدارس استان با مشارکت نیکوکاران احداث می‌شود.

به گزارش ایرنا، جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصدهزار نفر است که در ۱۰ هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha