اعتبار ریالی طرحهای هفته دولت در تایباد خراسان رضوی ۲.۵ برابر رشد کرده است

مشهد-ایرنا- فرماندار تایباد گفت:۸۴ طرح عمرانی با ۳۹ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار امسال همزمان با هفته دولت در این شهرستان مرزی افتتاح و کلنگ زنی شد که از نظر اعتبار در مقایسه با پارسال رشد ۲.۵ برابری داشته است.

مهدی دونده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال از میان ۸۴ طرح عمرانی یاد شده ۷۶ طرح با چهار هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال بهره برداری و افتتاح شده و عملیات اجرایی هشت طرح با ۳۴ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

وی ادامه داد: مهمترین این طرحها کلنگ زنی سایت ۴۳ هکتاری نهضت ملی مسکن، افتتاح کارخانه تولید گاز کربنیک مایع، افتتاح و کلنگ زنی مدارس، کلنگ زنی کارخانه تولید کنسانتره آهن، افتتاح سالنهای چند منظوره در روستاها و بهره برداری از طرحهای عمرانی شهرداری هاست.

فرماندار تایباد گفت: تکمیل فاضلاب شهری تایباد با ۱۲۰ کیلومتر خط توزیع، ۱۵ هزار مشترک و تصفیه خانه یکی از مطالبات مردم است که ۱۲ سال بدون پیشرفت باقی مانده بود و امسال این طرح با سرمایه گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی از سر گرفته شده که تا سه سال آینده بهره برداری می شود.

دونده افزود: سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در گذرگاه زمینی دوغارون در حال اجرای طرح جامع پایانه مرزی دوغارون با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد ریال و طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون با سرمایه گذاری ۹۵۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر نیز مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال برای ادامه ساخت قطعه دوم طرح دوبانده سازی جاده تایباد-تربت جام از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری اختصاص یافت.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha