متوسط رشد اعتبارات استان قم در دولت سیزدهم ۴۵ درصد است

قم- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم متوسط رشد اعتبارات در این استان طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم را حدود ۴۵ درصد عنوان کرد.

حسن نادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به گزارش عملکرد ۲ ساله اعتبارهای هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای قم اظهار داشت: اعتبارات هزینه‌ای بین ۲۳ دستگاه اجرایی استانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مبادله می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان قم سال ۱۴۰۰ در حدود ۳۹۴ میلیارد تومان بود که به میزان ۳۸۸ میلیارد تومان تخصیص ۹۹ درصدی یافت.

وی گفت: اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۱۴۰۱ در حدود ۴۸۴ میلیارد تومان بود که به میزان ۴۸۲ میلیارد تومان تخصیص ۹۹.۷ درصد پیدا کرد.

نادری میزان اعتبارات هزینه‌ای استان قم در اعتبارات اول سال ۱۴۰۲ را در حدود ۵۴۴ میلیارد تومان بیان نمود.

وی ابراز داشت: اعتبارات عمرانی استان قم در سال ۱۴۰۰ در حدود ۷۰۷ میلیارد تومان بود که به میزان ۴۵۹ میلیارد تومان تخصیص ۶۵ درصدی یافت و برای ۴۱۸ طرح هزینه شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم افزود: اعتبارات عمرانی استان در سال ۱۴۰۱ ، ۹۱۳ میلیارد تومان بود که به میزان ۷۴۳ میلیارد تومان تخصیص یافت. این تخصیص ۸۲ درصد بودو برای حدود ۴۴۴ طرح هزینه شد.

وی تاکید کرد: میزان تخصیص نقدی و معادل نقدی محاسبه شده از اسناد خزانه ( با تعدیل ۴۰ درصد) معادل ۱۰۸۶ میلیارد تومان در دوسال فعالیت دولت سیزدهم بوده که معادل تخصیص پنج سال گذشته دولت قبل است.

وی میزان اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ را در حدود یکهزار و ۶۱ میلیارد تومان عنوان کرد.

نادری در ادامه با اشاره به این که اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بین ۶۲ دستگاه اجرایی استانی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مبادله می‌شود گفت: عملکرد درآمدهای عمومی استان در سال ۱۴۰۰ به میزان دو هزار و ۱۵۸ میلیارد تومان، سال ۱۴۰۱ به میزان سه هزار و ۶۸۱ میلیارد تومان و مصوب سال ۱۴۰۲ به میزان چهار هزار و ۴۲۲ میلیارد تومان است.

وی همچنین با اشاره به عملکرد دو سالانه شورای برنامه ریزی و توسعه قم اظهار کرد: این شورا از ابتدای تیر ۱۴۰۰ لغایت مرداد سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۹ نشست با ۱۳۲ مصوبه برگزار کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha