ترورهای کور دشمنان درطول انقلاب نتیجه معکوس داد

ارومیه- ایرنا-مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور ایثارگران گفت: ترورهای کور دشمن در طول انقلاب نتیجه معکوس داده و ایمان ملت ایران برای استقرار حکومت اسلامی را محکم تر کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر افزود: اگرچه دشمن با ترور شخصیت های بزرگ انقلاب نظیر شهید بهشتی، لاجوردی،اندرزگو و شهیدان رجایی و باهنر آنها را از دست ملت ایران گرفت ولی نتوانست ایمان مردم را نسبت به انقلاب و نظام سست کند بلکه بیشتر از همیشه به صیانت از انقلاب و حکومت اسلامی پرداختند.

وی اظهارکرد: این ۲ شهید بزرگوار با همدیگر و با تمام توان برای انقلاب و کشور تلاش کردند ولی در همان اوایل مسوولیت، توسط دشمنان ترور شخصیت شده و هرآنچه دشمنان از دستشان بر می آمد علیه این ۲ بزرگوار کردند.

مشاور استاندار آذربایجان غربی درامور ایثارگران ادامه داد: با وجود ترورها و توطئه های دشمنان، طی سالیان متمادی امروز ایران اسلامی در عرصه بین المللی به جایگاه شاخصی دست یافته و به عبارتی جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه تثبیت شده است و امروز قدرت های بزرگ به این نتیجه رسیده اند بدون حضور ایران در تصمیم گیری ها منطقه،امکانی برای رسیدن به نتیجه وجود ندارد.

وی اظهارکرد: همچنین عضویت ایران در پیمانهای منطقه ای نظیر شانگهای و بریکس از دیگر قدمهای بلند دولت است هرچند رسانه های بیگانه سعی در کمرنگ کردن پیمانهای منطقه ای شانگهای و بریکس می کنند که باید به آنها نیز گفت اگر شانگهای و بریکس مهم نیست چرا در رسانه های خود از آنها سخن می گویید؟

نیساری افزود: بیش از ۲۳ میلیارد پول های بلوکه شده ایران آزاد و امروز ۶۰ فروند هواپیما خریداری شده است که همه اینها حاصل تلاش دولت است.

مشاور استاندارآذربایجان غربی به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل تبیین شود.

وی با بیان اینکه صهیونیزم بین الملل با تحلیل های خود به این نتیجه رسیده که درحال افول است اظهارکرد: بنابراین برای دوام و بقای خود دنبال راه و چاره و نقشه است و هرجا فریاد مبارزه و مقاومت با استکبار و استقلال خواهی باشد در مقابل آن می ایستد.

نیساری اظهارکرد: اگر انقلاب ما انفجار نور بود نور این انفجار چشم خیلی ها را آزار می داد و تحمل نمی کردندبنابراین در همان اوایل انقلاب احزاب منحله ، سپس جنگ هشت ساله و بعد از آن ترورهای کور را دشمنان به راه انداختند چنانکه وجود ۱۷ هزار شهید ترور گواه این مدعاست.

ترورهای کور دشمنان درطول انقلاب نتیجه معکوس داد/ دستاوردهای انقلاب باید تبیین شود

به گزارش ایرنا،انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت ۲ یار دیرین امام (ره) و انقلاب و ۲ اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رییس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند باعث شد تا از دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم جمهوری اسلامی هفته دولت نامگذاری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha