دستگیری شکارچی غیرمجاز "بز کوهی" در خرم آباد و چند خبر انتظامی در لرستان

خرم آباد - ایرنا - دستگیری شکارچی غیرمجاز "بز کوهی"، بازداشت سارقان حرفه ای و جمع آوری معتادان متجاهر، سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه هشتم شهریورماه است.

دستگیری شکارچی غیرمجاز "بز کوهی" در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر شکار غیرمجاز بز کوهی توسط افرادی در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ "نبی اله قاسمی" افزود: ماموران کلانتری ۱۷ پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، یک متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، دستگیر و از منزل وی ۲ راس بز کوهی تاکسیدرمی شده را کشف کردند.

سرهنگ قاسمی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس در مواجهه با شکارچیان غیرمجاز، از شهروندان تقاضا کرد: به منظور پیشگیری از این گونه موارد در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس گزارش کنند.

دستگیری سارق منزل در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد همچنین گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت منزل، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ خرم آباد با انجام اقدامات پلیسی یک سارق منزل را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی های قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در تحقیقات به عمل آمده به پنج فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶ فقره سرقت منازل توسط پلیس آگاهی لرستان

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان خرم آباد، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ"عبدالرضا رخشان " اظهار داشت: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به سرنخ هایی از سارقان رسیده و سرانجام پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ۲ سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند که با تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف نمودند.

جمع آوری معتادان متجاهر در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد نیز گفت: در راستای مطالبات مردمی و پیشگیری از سرقت های خرد، جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" اظهار داشت: ماموران صف و ستاد طی ۲۴ ساعت گذشته و در راستای اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، ۴۳ معتاد متجاهر را از نقاط مختلف شهرستان جمع آوری کردند و جهت درمان تحویل کمپ های ترک اعتیاد دادند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۵۶۸ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی نیز از معتادان این شهرستان کشف و ضبط شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha