طرح اضطراری آبرسانی به سیرجان افتتاح شد

کرمان - ایرنا - طرح اضطراری آبرسانی به سیرجان و حومه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال امروز (چهارشنبه) طی مراسمی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، طرح اضطراری آبرسانی به سیرجان و حومه از محل اعتبارات ملی و شبکه آب این شهرستان تامین اعتبار شده و به اتمام رسیده که ۲۶۰ هزار نفر ساکنین شهرهای سیرجان و نجف شهر را تحت پوشش دارد.

فرماندار سیرجان در آیین بهره برداری از طرح یاد شده به کاهش ظرفیت سد تنگوییه به عنوان منبع اصلی تامین آب شرب سیرجان، اشاره کرد و گفت: طی هفته دولت پروژه های حوزه آب با اعتبار بیش از یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و امروز نیز طرح اضطراری تامین آب سیرجان با حفر و تجهیز سه حلقه چاه با ظرفیت تامین ۱۰۰ لیتر در ثانیه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

علی یعقوبی پور افزود: ۲۳۰ پروژه کشاورزی، صنعتی، عمرانی و خدماتی که دستاورد دولت سیزدهم در شهرستان سیرجان بوده با اعتباری بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال بهره برداری شده که افتتاح بخشی از آنان طی هفته دولت بوده است.

وی با اشاره به پروژه های قابل بهره برداری در حوزه های عمرانی ،صنعتی و خدماتی در شهرستان سیرجان، افزود: در هفته دولت در حوزه مسکن با هزینه کرد ۲۴ هزار میلیارد ریال، در حوزه صنعت با هزینه کرد ۳۰ هزار میلیارد ریال، حوزه راه اصلی ۳۲۴ هزار میلیارد تومان، حوزه آبفا با هزینه کرد یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، حوزه برق با ۵۰۰ میلیارد ریال، در حوزه گاز چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و دیگر حوزه‌ها نیز یکهزار و ۹۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان نیز در نشست شورای اداری سیرجان ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان ۲ دولت مرد مکتبی و انقلابی مسیر خدمت رسانی صادقانه و بی منت را پیش روی همه دولتمردان قرار داده اند و امروز خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم تمام توان و ظرفیت خود را در راستای گام برداشتن در مسیر شهیدان رجایی و باهنر که گره گشایی از مشکلات مردم و توسعه کشور در همه بخش ها است به کار بسته اند.

علی بیگ زاده افزود: بهره برداری از طرح اضطراری تامین آب شهر سیرجان که طرح بسیار مهم و زیربنایی است، نشان می دهند که گام های استواری در مسیر پیشرفت در این شهرستان برداشته شده است.

وی عنوان کرد: یک هزار و ۱۲۳ پروژه با اعتبار بیش از ۲۷۵ هزار میلیارد ریال طی هفته دولت در استان کرمان افتتاح می شود که ۲۳۰ پروژه آن سهم شهرستان سیرجان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان عنوان کرد: سیرجان شتابان در مسیر پیشرفت و توسعه است و این شهرستان نقش مهمی در سرمایه گذاری و اشتغال استان کرمان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha