برخی افراد با بی‌انصافی عملکرد روشن دولت سیزدهم را تاریک نشان می‌دهند

شیراز - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برخی از دستاوردهای ارزشمند دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته، گفت:  برخی افراد از دایره انصاف و مروت بیرون رفته اند، نمیخواهند این دستاوردها را ببینند و همنوا با رسانه‌های وابسته به غرب عملکرد روشن دولت را تاریک نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: دولت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی با بنای قلبی خدمت، شبانه روز به صورت جهادی تلاش می‌کند و در بسیاری موارد کارنامه درخشان و قابل قبولی دارد.

وی افزود: فراموش نکرده‌ایم در شرایطی که هزاران نفر با ابتلا به کرونا جان باختند و بسیاری از خانواده ها عزیزان خود را در این همه گیری بیماری از دست دادند اما دولت سیزدهم سلامت را به مردم برگرداند.

ادیانی اضافه کرد: در شرایطی که پرداخت حقوق کارمندان در برخی ماه‌ها تا نزدیک به دهم برج نیز کشیده میشد، در این دولت با همه بار مالی که بر دوش آن گذاشته شده بود، به خوبی مدیریت شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نظام رتبه بندی معلمان یکی از مواردی بود که بار مالی سنگینی برای دولت به دنبال داشت اما پس از سال‌ها در این دولت اجرا شد.

وی گفت: آیت الله رئیسی و هیات دولت سیزدهم با پایبندی به گفته خود که سفره مردم را به دست بیگانگان گره نمیزنیم، شبانه روز و جهادی برای گرهگشایی از مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

ادیانی اذعان کرد: با همه موفقیت‌ها و خدمات اما گاهی برخی از ما نیز مغلوب جوسازی و عملیات روانی دشمن می‌شویم و حرف آنها را به عنوان دلسوزی تکرار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: این سخن رئیس جمهور مردمی که " من سرباز رهبر هستم" برای دشمن سوزنده تر از هر موشکی است.دولت سیزهم در دیپلماسی "اعجازگونه" عمل کرد

وی گفت: دولت سیزدهم در دیپلماسی "اعجازگونه" عمل کرده و امروز در فروش نفت موفق‌تر هستیم.

ادیانی عنوان کرد: پیوستن به پیمان‌های بریکس و شانگهای یکی از توفیقات بزرگ این دولت بود که دستاوردهای بزرگی به شمار می‌رود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز ایران اسلامی از موضع انفعال در برابر قدرت‌های بزرگ امروز به موضع فعال تبدیل شده است.

وی بیان کرد: با اطلاع می‌گویم جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات خود با عربستان هیچ یک از منافع منطقه‌ای خود و محور مقاومت را فدای مذاکرات نکرد و با اقتدار با این کشور برخورد کرد.

ادیانی افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران امروز از سطح منطقه‌ای فراتر رفته و نشانه‌های جهانی شدن قدرت ایران در حال بروز و ظهور است طوریکه روسیه از ایران تقاضای پهپاد دارد.

مواضع آیت‌الله رئیسی و دولت سیزدهم هیچگاه با دین و نظام ساییدگی نداشت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ابعاد رفیع شخصیت شهید رجایی و سخنان امام درباره ایشان، اظهار کرد: اگر بخواهیم پس از این شهید یک دولت و رئیس جمهور در تراز انقلاب به ملت ایران و جهان معرفی کنیم، همین دولتی است که اکنون بر سرکار است.

وی یاداور شد: آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم دولتی مردمی، انقلابی و پایبند به ارزش‌ها و اصول است که خود را در روز تفیذ حکم ریاست جمهوری مقلد امام خمینی (ره) و فرزند مجلس و خدمت‌گذار مردم معرفی کرد و تا کنون همه سخنرانی‌ها، مواضع و جهتگیری‌های او همسوی یک دولت اسلامی، مکتبی و معنوی بوده است.

ادیانی گفت:هیچ یک از سخنان، مواضع، حضورها، اقدامات و مصوبات دولت سیزدهم ساییدگی با دین و نظام اسلامی نداشته است.

ادیانی با اشاره به شهادت همزمان رجایی و باهنر به عنوان ۲ یار دیرین امام و انقلاب، گفت: خون شهیدان، انقلاب اسلامی و کشور ایران را بیمه کرده و تا ابد به جهانیان درس مقاومت می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha