۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85215872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ هکتار زمین کشاورزی و باغی در خرم آباد رفع تصرف شد

خرم آباد - ایرنا - مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی منطقه "کمالوند" خرم آباد رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا "بهرام میر دریکوند" روز چهارشنبه در حاشیه قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز این منطقه افزود: ۴۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح ۲۰۰ هزار متر مربع از اراضی و باغات روستاهای مهدی آباد، سراب پرده ،شکرآباد و دربند این منطقه انجام شده است.

وی اظهار داشت: هرگونه قطعه بندی، تغییر کاربری، خرد شدن و فنس کشی اراضی کشاورزی ممنوع است و عملیات قلع‌ و قمع ساخت ‌وسازهای غیرمجازبه استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغی با حضور نماینده دادستان و عوامل نیروی انتظامی صورت گرفت.

وی تاکید کرد: کشاورزان قبل از اقدام به هرگونه تغییر کاربری اراضی و یا معامله در محدوده اراضی کشاورزی، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و یا مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

میردریکوند از بهره‌برداران خواست در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارشات مردمی اطلاع دهند یا با مراجعه به آدرس https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha