۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85215908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عمارت ۱۰۰میلیون دلاری مسی در ساحل میامی؛ «چشمکی به آینده!»

تهران- ایرنا- فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا که از زمان کوچ به این کشور، لیگ فوتبال آمریکا را زیر و رو کرده، حالا با حرکت تازه‌ای به کانون توجه رسانه‌ها بدل شده است.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، کوچ لیونل مسی به میامی تا اینجای کار در زمین فوتبال، فراموش‌نشدنی بوده است. با این حال، ستاره آرژانتینی حالا با طرح عمارت منحصر به‌فرد ۱۰۰ میلیون دلاری که قصد دارد در ساحل میامی بنا کند، بار دیگر تیتر یک رسانه‌ها شده است.

شرکت معماری وِلیز آریکتکتو ایده فوق‌ مدرن این عمارت را طراحی کرده است. نمای این عمارت از سه بخش تشکیل شده و حرف اول اسم مسی یعنی M را تداعی می‌کند و تمام ویژگی‌هایی که می‌توان از چنین عمارت باشکوهی انتظار داشت و همچنین امکانات رفاهی مدنظر مسی را شامل می‌شود.

امکانات رفاهی عمارت مسی

این عمارت چند استخر، سرسره آبی، یک پارکینگ لوکس، تراس، اتاق‌های بازی، اتاق میهمانی مجلل، سینمای خانگی، سه سکوی فرود بالگرد و یک اسکله اختصاصی برای قایق‌ و کشتی‌های تفریحی را در دل خود جای داده است.

وِلیز در اینستاگرام خود نوشت: همه چیز لوکس و راحت طراحی شده است و البته در آن یک زمین فوتبال هم وجود دارد. او در گفت‌وگو با فاکس بیزینس، گفت که این پروژه بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار هزینه دارد و از بهترین مصالح و فناوری‌های هنری در آن استفاده خواهد شد؛ عمارتی که می‌توان آن را «چشمکی به آینده» توصیف کرد.

مارکا نوشته که گرچه تصاویر مسی در حالتی کاملا عادی در فروشگاهی در فلوریدا به ثبت رسیده است اما گول نخورید!

گفته می‌شود مرد افسانه‌ای فوتبال آرژانتین پیش از کوچ به میامی ثروت خالصی معادل ۶۰۰ میلیون دلار داشت و در نتیجه، این عمارت منحصربه‌فرد را می توان گزینه‌ای واقع‌بینانه برای او متصور شد. البته باید منتظر ماند و دید که آیا «آنتونلا» همسر شماره ۱۰ آلبی‌سلسته اجازه ساخت آن را به مسی می‌دهد یا نه.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha