۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85216062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید استاندار البرز به بررسی مطالبات مردم طالقان

۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹
کد خبر: 85216062
تاکید استاندار البرز به بررسی مطالبات مردم طالقان

کرج - استاندار البرز گفت: اجرای طرح تفصیلی شهر طالقان و بازنگری در طرح های هادی روستایی از مطالبات مردم بوده که در جلسات تخصصی در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" مجتبی عبداللهی "روز چهارشنبه همزمان با هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان طالقان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این شهرستان ظرفیت های طبیعی فراوانی در حوزه های مختلف گردشگری، صنایع دستی و بومگردی دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و زیرساخت و بستر لازم برای شکوفایی آنها فراهم شود.

وی بیان کرد: ارتقای زیرساخت های آموزشی، بهداشتی و حمایت از بسترهای فرهنگی طالقان از جمله برنامه های مدون برای این شهرستان است.

عبداللهی افزود: پروژه بیمارستان طالقان نیز در گذشته مورد بی مهری قرار گرفته و هیچ گونه مصوبه و ردیف اعتباری ندارد از این رو با توجه به نیاز و مطالبه مردم با پیگیری های صورت گرفته، اکنون در حال پیشرفت است.

وی یادآورشد: ۹۷ طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی با سه هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال اعتبار در سطح این شهرستان به بهره برداری رسید.

استاندار البرز ادامه داد: گازرسانی به روستاهای طالقان، اصلاح شبکه ، احداث مخازن و خط انتقال آب ، احداث شبه فشارمتوسط شبکه برق، احداث استخر ذخیره آب کشاورزی ، ایجاد بازارچه صنایع دستی و موزه روستایی از جمله طرح هایی است که درهفته دولت در شهرستان طالقان به بهره برداری رسید.

تاکید استاندار البرز به بررسی مطالبات مردم طالقان

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید بهشتی شهر طالقان ،آغاز عملیات اجرایی توسعه و بهسازی گلزار شهدای گمنام شهر طالقان با اعتباری حدود۲۰ میلیارد ریال ،آغاز عملیات اجرایی ساخت موزه روستایی در ۱۶۰ مترمربع با اعتباری حدود ۲۰میلیارد تومان، بازارچه صنایع دستی، کتابخانه عمومی و رونمایی از سند پیشرفت شهرستان طالقان از جمله پروژه های امروز شهرستان طالقان بود که استاندار البرز پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آنان را بهره برداری یا کلنگ زنی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha