۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85216109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۸۱۵ طرح اشتغال‌زا و خدماتی در شهرستان سلسله

خرم آباد- ایرنا- در هفتمین روز از هفته دولت ۸۱۵ طرح اشتغالزایی و خدماتی با اعتبار ۶۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز چهارشنبه در آخرین روز از برنامه های هفته دولت، فیدر جدید شهرک صنعتی سلسله به بهره برداری رسید.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان سلسله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: طول شبکه فشار متوسط این فیدر هفت و ۲ دهم کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف آن چهار و نیم کیلومتر است و دارای سه پست توزیع و ۱۲۰ دستگاه چراغ معابر و در مجموع برای بهره برداری از آن ۴۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

افتتاح ۸۱۵ طرح اشتغال‌زا و خدماتی در شهرستان سلسله

"بهمن رشنو" با اشاره به اینکه فیدر برق دستگاهی است که قادر است جریان برق را از یک منبع بزرگ برق به منابع کوچک‌تر که به این انرژی نیازمند هستند، برساند، افزود: فیدر شهرک صنعتی شهرستان بیش از ۱۰ سال بود که به علت مشکل معارضین منطقه در بلاتکلیفی به سر می برد که با پیگیری های شرکت توزیع برق استان و فرماندار سلسله رفع شد.

امروز همچنین کلینیک دندانپزشکی شبکه بهداشت ودرمان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با تجهیزات کامل دندانپزشکی افتتاح شد.

افتتاح ۸۱۵ طرح اشتغال‌زا و خدماتی در شهرستان سلسله

همچنین یک باب مسکن مددجویی کمیته امداد(ره) به نمایندگی از ۲ واحد با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

همچنین سه طرح اشتغالزا شامل یک واحد پرورش بره و ۲ طرح نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس خانگی به نمایندگی از ۸۱۱ طرح اشتغالزا با اعتبار ۵۸۰ میلیارد ریال در شهرستان سلسله افتتاح شد.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یک هزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha