۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85216158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه آیت اله بروجردی آغاز شد

بروجرد - ایرنا - کلنگ احداث مجتمع خوابگاه های متاهلی دانشگاه آیت اله بروجردی روز پنجشنبه با حضور " فرهاد زیویار" استاندار لرستان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: خوابگاه های متاهلی دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) در درقالب ۱۱ بلوک ۱۲ واحدی و در زمینی به مساحت هفت هزار و ۸۵۹ متر مربع احداث می شود.

"احسان یاوری" افزود: در مجموع ۱۳۲ واحد خوابگاه دانشجویان متاهل با ظرفیت ۱۲۰ پارکینگ احداث می شود که برای هر احداث هر بلوک ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم در دانشگاه آیت اله بروجردی نمود داشته است ادامه داد: با بهره برداری از خوابگاه خواهران این دانشگاه نیز نیاز خوابگاهی تامین خواهد شد و خدمات دولت در راستای رفاه دانشجویان و قشر فرهیخته تداوم خواهد داشت.

مسلم مرادی فرماندار ویژه شهرستان بروجرد نیز با اشاره به اینکه حمایت دولت از تولید و احیای پنج هزار و ۲۰۰ کارخانه نشانه پویایی است اظهار داشت: هفته دولت امسال ۱۰۷ پروژه با بیش از هفت هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا اولین بلوک خوابگاه متاهلی دانشگاه آیت اله بروجردی (ره) به نام شهید خبرنگار محمود صارمی نامگذاری و به دست استاندار لرستان گلنگ زنی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha