تیم کارشناسی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بازدید می‌کند

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تیم کارشناسی ستاد انتخابات این استان از فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بازدید خواهد کرد.

محسن حسین‌میرزایی روز پنجشنبه در حاشیه یازدهمین جلسه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌خصوص شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نماد مردم‌سالاری دینی و در این امر مهم نقش مردم بی‌بدیل و در بین تمام کشورها بی‌نظیر است.

وی با اشاره به چهار راهبُرد رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو افزود: در یازدهمین جلسه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری به موضوع برگزاری جلسات متعدد و مستمر با گروه‌ها و قشرهای مختلف مردم و نقش مهم این جلسات در افزایش مشارکت حداکثری تاکید شد.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: در همین راستا مقرر شد کمیته سیاسی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با برنامه‌ریزی عملیاتی نسبت به اجرایی کردن این راهبُرد به‌طور موثر در سطح استان اقدام کند.

وی آموزش موثر و مستمر عوامل برگزار کننده انتخابات را بسیار مهم دانست و یادآور شد: در این راستا مقرر شد آموزش‌ها تا سطح فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها توسعه پیدا کند و این مهم به‌طور جدی در دستور کار کمیته آموزش ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری کسب آمادگی‌های لازم در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: به‌همین منظور مقرر شد تیم کارشناسی از طرف ستاد انتخابات به شهرستان‌های استان عزیمت کند.

حسین‌میرزایی گفت: تمامی تلاش ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری و مجموعه استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بر این است که با نصب‌العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی مردم استان انتخاباتی برگزار شود که رضایت خدا، امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری را فراهم کند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال‌جاری به‌طور همزمان در کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha