وزیر کشور: هدف از سفر به استان سمنان بررسی طرح‌ها و نیازها است

شاهرود – ایرنا – وزیر کشور گفت: هدف از سفر به شهرستان های استان سمنان بازدید و افتتاح تعدادی از طرح‌ها و بررسی نیازها به منظور رونق گرفتن توسعه در این استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه پس از ورود به استان سمنان از فرودگاه شاهرود افزود: در هفته دولت آرمان شهدای هفته دولت را گرامی می داریم و خدمت به مردم سرلوحه امور است.

وی تاکید کرد: بازدید و افتتاح چند طرح درنظر گرفته شده به همراه بررسی نیازها متناسب با ظرفیت ها مهمترین رویکرد سفر به استان سمنان است.

وزیر کشور در اولین برنامه بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک فدک شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان را با اعتبار ساخت ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی را در پیش دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک فدک و رونمایی و بازدید از محصولات فناور شرکتهای دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان در شهرستان شاهرود، افتتاح سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی و افتتاح پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی در شهرستان دامغان، بازدید از ۲ واحد حوزه صنعت خودرو، افتتاح واحدهای طرح اقدام ملی مسکن، افتتاح مرکز تخصصی به‌نژاد دام سبک و بازدید از دستاوردهای جهاددانشگاهی استان، دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در شهرستان سمنان، و افتتاح شرکت نمک‌های خوراکی و افتتاح شرکت سیم و کابل در شهرستان گرمسار، برنامه سفر یکروزه احمد وحیدی وزیر کشور به استان سمنان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha