۹ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 85216421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: وضعیت راههای ارتباطی سبزوار بهتر شده است

سبزوار- ایرنا-  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: وضعیت راههای ارتباطی این شهرستان تا حدودی بهبود یافته است اما همچنان باید تلاش کرد تا وضعیت بهتر شود.

حسین ابراهیمی کردیانی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از راههای ارتباطی سبزوار به خبرنگار ایرنا، گفت: بخشی از عملیات بهسازی و روکش آسفالت مسیرهای ارتباطی این شهرستان در ماههای گذشته اجرا شده است.

وی تصریح کرد: برای نمونه بخشی از راه ارتباطی "کاهک" به سبزوار و نیشابور و نیز بخشی از مسیر ارتباطی سبزوار به "روداب" و تعدادی از مسیرهای روستایی بهسازی شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همچنین مشکلات ۱۸ کیلومتر از مسیر سبزوار - بردسکن، که در حوزه شهرستان سبزوار قرار دارد، برطرف شده و نقایص اصلی ۲۰ کیلومتر از مسیر سبزوار به داورزن نیز رفع شده است.

ابراهیمی افزود: عملیات روکش بخشی از مسیر ارتباطی سبزوار به خوشاب و قوچان اجرا شده و عملیات اجرایی دوبانده شدن مسیر سبزوار - اسفراین به طول بیش از ۲۰ کیلومتر نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: یکی از چالش های شهرستان سبزوار راههای ارتباطی اصلی و روستایی آن به طول ۸۱۳ کیلومتراست چنانکه ۵۶۳ کیلومتر راه خاکی روستایی در منطقه وجود دارد که احداث، بازسازی و بهسازی در بخشی از نقاط آغاز شده و در بخشی از نقاط آماده بهره برداری و یا در حال انجام است.

طول مسیرهای جاده‌ای شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، هزار و ۵۲۴ کیلومتر است که ۱۴۳ کیلومتر آن بزرگراه، ۷۰ کیلومتر راه اصلی و بقیه فرعی و روستایی است.

مرکز شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha