۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85216507
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از سه هزار خانواده نیازمند البرزی تسهیلات گرفتند

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: بیش از سه هزار خانواده نیازمند، طی سالجاری از صندوق امداد ولایت، تسهیلات گرفتند.

" رضا البرزی " روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تسهیلات صندوق امداد ولایت در سرفصل های کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی ارایه می شود.

وی بیان کرد: امسال بیش از ۵۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز پرداخت شد.

وی یادآورشد: صندوق‌های خانگی و محلی، موسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند.

البرزی افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای توسعه و پیشرفت بانکداری اسلامی و الکترونیک، به‌طور کاملا برنامه‌ریزی‌شده و پیوسته در حال به‌روزرسانی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز همچنین در خصوص امکانات نسخه جدید همراه بانک صندوق ولایت به امکان افتتاح حساب برخط توسط مشتریان، مدیریت حساب‌ها و دریافت گردش حساب اشاره کرد.

البرزی در خصوص ضمانت وام‌های مددجویی اظهار کرد: امسال تسهیلات مجددی برای ضمانت وام‌های مددجویان در نظر گرفته‌ایم که این افراد فقط با یک فقره چک یا سفته می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه وام‌های تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز سه درصد یک‌بار کارمزد دارد تاکید کرد: وام‌های مددجویی تا ۱۰۰ میلیون ریال بدون ضامن و تا ۵۰۰ میلیون ریال با یک چک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

البرزی با اشاره بر اینکه هر یک از خدمات مختلف مانند خدمات سپرده، کارت، کارت اعتباری، تسهیلات و چک به مشتریان کمک می کند تا به راحتی به بانکداری الکترونیکی دسترسی داشته باشند گفت: مشتریان با داشتن رمز عبور و نام کاربری می توانند از تمام امکانات سایت استفاده کنند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

اکنون ۲۸ هزار و ۱۲۵ خانواده نیازمند بطور دایم زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha