مقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها در سرزمین ما امنیت نخواهند داشت/ مقاومت ادامه دارد

تهران-ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین و در راس آنها جنبش‌ حماس با تبریک عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی شهر رام الله تاکید کردند که رژیم صهیونیستی قادر به متوقف کردن مقاومت نیست و امنیتی برای صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین وجود نخواهد داشت.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا از خبرگزاری «شهاب»، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در این باره اظهار داشت: "عملیات جوانان انقلابی در کرانه باختری علیه نظامیان و شهرک نشینان رژیم اشغالگر که آخرین آن عملیات زیرگیری با خودرو در غرب رام الله بود، حاوی پیام روشنی است مبنی بر اینکه در سرزمین فلسطین امنیت برای اشغالگران وجود نخواهد داشت و این عملیات‌ها تا زمانی که دشمن سرزمین ما را اشغال کرده و به مقدسات ما تعرض کند، ادامه خواهد داشت."

وی خاطرنشان کرد: تشدید مقاومت در کرانه باختری موید آن است که مقاومت در حال افزایش حضور و نفوذ خود است و رژیم اشغالگر به رغم همه جنایاتش قادر به توقف آن نخواهد بود.

حازم قاسم همچنین تاکید کرد: این عملیات علاوه بر رویارویی قهرمانانه جوانان مبارز در نابلس، موید توانایی مقاومت در حرکت از دفاع به حمله و غافلگیر کردن ارتش رژیم اشغالگر در زمان و مکان‌های غیرمنتظره است.

«محمد حماده» سخنگوی حماس در شهر قدس نیز تاکید کرد که عملیات غرب رام الله در چارچوب اجرای مستقیم وعده مقاومت برای ضربه زدن به سیستم امنیتی رژیم اشغالگر و افشای شکنندگی آن بود.

حماده گفت: اشغالگران تاوان جنایت علیه مردم ما را با گرفتن جان نظامیان و شهرک نشینان خود خواهند پرداخت و مقاومت ما برای نزدیکتر کردن پیروزی و دستیابی به آزادی ملت فلسطین از هر طریقی پیش خواهند رفت.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کردند: تشدید عملیات قهرمانانه در نقطه‌ای از سرزمین مبارک ما مؤید ناکامی و ناتوانی دشمن صهیونیستی در مقابله با مقاومت و قهرمانان ملت ما است و این مقاومت دشمن و نهادهای امنیتی آن را به چالش کشیده است.

در این بیانیه آمده است: دشمن جنایتکار صهیونیست و رهبران فاشیست آن باید بدانند که همه تلاش‌هایشان برای تحمیل واقعیتی جدید در بیت‌المقدس و مسجد الاقصی در مقابل حملات مقاومت و جوانان انقلابی در هر نقطه از سرزمین اشغالی ما شکست خواهد خورد و هیچ جنایت صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

در همین راستا، «طلال ابوظریفه» عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز تاکید کرد: امروز اشغالگران بهای سنگینی را برای جنایت شهرک نشینان خود که تحت پوشش ارتش به مقبره حضرت یوسف (ع) در نابلس هجوم بردند، پرداختند.

وی گفت: دشمن بهای این جنایت را با انفجار بمب در مسیر نظامیان خود در نابلس و همچنین عملیات ضد صهیونیستی در رام الله پرداخت کرد.

ابوظریفه ادامه داد: دشمن هر چه بیشتر علیه مردم ما، سرزمین و مقدساتش جنایت کند، بهای بیشتری خواهد پرداخت و در متوقف کردن و یا سرکوب مقاومت موفق نخواهد شد.

این اظهارات پس از آن بیان شده است که منابع خبری صبح امروز اعلام کردند، سرنشین یک خودرو در منطقه «بیت سیرا» در غرب رام الله واقع در کرانه باختری چند صهیونیست را زیر گرفت.

منابع خبری صهیونیستی در این باره اعلام کردند که این عملیات منجر به مجروح شدن سه صهیونیست شد و یکی از آنها به دلیل شدت جراحت کشته شد.

اخبار ضد و نقیضی نیز درباره سرنوشت مجری عملیات مخابره شده و برخی اعلام کرده اند که از محل فرار کرده است و برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز خبر از شهادت وی داده‌اند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه با اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha