۶۰ پروژه در شهرستان دلیجان به بهره‌برداری رسید

اراک- ایرنا - ۶۰ طرح اقتصادی و عمرانی هفته دولت شهرستان دلیجان روز پنجشنبه طی آیینی با حضور استاندار مرکزی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار مرکزی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در جمع خبرنگاران، افزود: این طرح‌ها در حوزه آب، برق و سلامت است.

فرزاد مخلص‌الائمه، با یادآوری بهره‌برداری از طرح بیمارستان امام صادق(ع) شهرستان دلیجان، ادامه داد: چند طرح در این بیمارستان به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌است و به طور قطع خدمات مطلوب‌تر و مناسب‌تری از این مرکز به مردم منطقه ارایه می‌شود.

وی عنوان کرد: یک اتوبوس آمبولانس در افتتاح این طرح به ظرفیت امدادی استان مرکزی افزوده‌ شد که این مهم برای استان به دلیل رتبه‌ بالای تردد در کشور، از اهمیت ویژه برخوردار است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: بسیاری از زائران اباعبدالله الحسین(ع) از مسیرهای استان مرکزی تردد دارند و این استان شرایطی را دارد که باید در تمام جاده‌ها دسترسی سریع به حوزه امدادی داشته باشد.

مخلص‌الائمه گفت: اتوبوس آمبولانس چهارم استان مرکزی در شهرستان دلیجان برای ارایه خدمت به مناطق اطراف مستقر می‌شود.

وی افزود: این استان از جمله استان‌هایی است که بیشترین اتوبوس آمبولانس را در اختیار دارد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: طرح‌های مناسبی در هفته دولت در شهرستان دلیجان آغاز شده و مسیر سازندگی کشور به سرعت در حال انجام‌است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی افزود: حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در بیمارستان امام صادق(ع ) شهرستان دلیجان طرح به بهره برداری رسیده که ۲۰۰ میلیارد ریال آن توسط دولت و ۱۰۰ میلیارد ریال توسط خیران هزینه شده‌است.

وی ادامه داد: طرح‌های آبرسانی، ورزشی، بهسازی روستاها و ۱۰ها طرح دیگر در شهرستان دلیجان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از طرح‌های بیمارستان امام صادق(ع) شهرستان دلیجان از جمله نمازخانه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال، اتوبوس آمبولانس با صرف ۱۰۰ میلیارد ریال، بخش آندوسکوپی با اعتبار چهار میلیارد ریال، سی‌تی اسکن با هزینه ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و خرید دستگاه سی‌تی اسکن ۱۶ اسلاین با صرف ۴۰ میلیارد ریال با حضور استاندار مرکزی آغاز شد.

استان مرکزی در سفر به شهرستان دلیجان با خانواده شهید محمد ابراهیم معصومی نیز دیدار کرد.

شهید محمد ابراهیم معصومی یکم شهریور سال ۱۳۳۲ در دلیجان به دنیا آمد و دوازدهم مهرماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی استان ایلام به مقام والای شهادت نایل آمد.

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در بخشداری مرکزی دلیجان از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان دلیجان بود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha