ورزشکاران زنجانی اعزامی به مسابقات آسیایی شانس بالایی برای کسب مدال دارند

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشکاران زنجانی حاضر در اردوهای تیم ملی از بهترین نفرات رشته های ورزشی کشور هستند و با توانایی و پتانسیلی که دارند، بسیار امیدواریم که در رقابت های آسیایی هانگژو به مدال های رنگارنگی دست یابند.

جواد بازرگان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل ورزش و جوانان این استان با رویکرد اتخاذ شده و با تمام توان از ورزشکاران خود حمایت می کند.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر ۲۱ ورزشکار یک سرمربی، سه مربی و یک داور از استان زنجان در هشت رشته آسیایی و پنج رشته پارا آسیایی در اردوهای تیم های ملی حضور دارند.

این مسوول با بیان اینکه حضور این تعداد ورزشکار و عوامل در اردوی تیم ملی مایه مباهات برای این استان است، ابراز امیدواری کرد: قهرمانان زنجانی در رقابت های آسیایی هانگژو به مدال های رنگارنگ دست یابند.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این ورزشکاران استان در رقابت های مختلف داخلی و خارجی به توفیقات خوبی دست یافته اند که امیدواریم این مهم در رقابت های آسیایی پیش رو نیز محقق شود.

این مسوول یادآور شد: توسعه ورزش حرفه‌ای در استان و کسب افتخارات کشوری و بین المللی در رشته‌های مختلف ورزشی، مستلزم حمایت‌های مالی بخش خصوصی و صنعتگران استان است

به گزارش ایرنا، مسابقات بازیهای آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha