۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبر: 85216610
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: اهلیت مدیران موجب توسعه لرستان می‌شود

۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبر: 85216610
استاندار: اهلیت مدیران موجب توسعه لرستان می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: اهلیت علمی، تخصصی و تعهدی مدیران موجب توسعه استان و مانع بروز خسارات می‌شود که رعایت این مهم همواره مدنظر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا "فرهاد زیویار" روز پنجشنبه در آیین افتتاح فاز سوم نیروگاه گازی دورود اظهار کرد: اهل بودن مدیران، ماحصل خوبی خواهد داشت و به ظرفیت های مورد نیاز کشور و استان اضافه خواهد کرد.

وی گفت: تحریم ظالمانه بیش از چهار دهه بر کشور حاکم بوده و محدودیت هایی را بوجود آورده است اما با تلاش بسیار و جهاد در این مسیر از حق مردم دفاع خواهیم کرد چراکه تمام خدمات ارایه شده برای رفاه مردم است و سخت کوشی مدیران در این عرصه باید همیشگی باشد.

وی با اشاره به سفر به بروجرد و دورود گفت: فاز سوم نیروگاه گازی شرکت نورافزای افلاکیان، با ۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی و ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی همچنین اشتغال زایی برای ۱۱ نفر به بهره‌برداری رسید.

استاندار لرستان ادامه داد: همچنین نیروگاه ۲۰ مگاواتی شهید بروجردی شهر چالان چولان دورود با ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو مشارکت سرمایه‌گذاری خارجی و ۸۰۰ میلیارد ریال مشارکت بخش خصوصی و ۳۵ نفر اشتغالزایی کلنگ زنی شد.

زیویار همچنین اضافه کرد: همچنین مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دورود با ۷۳ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید که شامل ۲۴ هزار نفر پوشش شهری و سه هزار پوشش روستایی می‌شود.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یک هزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان انجام گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha