۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85216675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی مخزن ذخیره پنج هزار مترمکعبی شهر اسلامیه آغاز شد

بیرجند - ایرنا - عملیات اجرایی مخزن ذخیره پنج هزار مترمکعبی شهر اسلامیه همزمان با هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار خراسان جنوبی در جریان سفر به شهرستان فردوس و در ادامه برنامه‌های هفته دولت، کلنگ ساخت مخزن ذخیره پنج هزار مترمکعبی شهر اسلامیه را با همراهی نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان به زمین زد.

اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این پروژه ۷۲۰ میلیارد ریال است، همچنین علاوه بر مخزن آب عملیات اجرایی هفت کیلومتر خطوط آبرسانی ۷۰۰ و ۴۰۰ میلیمتری چدن نیز آغاز شد.

همچنین در ادامه برنامه‌های سفر استاندار به شهرستان فردوس، پروژه برق‌رسانی به روستای امرودکان به نمایندگی از اصلاح و توسعه شبکه برق رسانی به ۹ روستای شهرستان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اجرای ۲۵۲ متر شبکه فشار ضعیف و نصب ۱۰۰ دستگاه کنتور تک فاز، ۹ دستگاه کنتور سه فاز و یک دستگاه کنتور دیماندی از مشخصات فنی این پروژه است که پنج هزار و ۳۰۰ خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار خراسان جنوبی آسفالت معابر روستاهای خانیک و آبدکی فردوس نیز به بهره‌برداری رسید.

اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ۲۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال است و حجم کار انجام شده در روستاهای مذکور هشت هزار و ۷۲۵ مترمربع گزارش شده است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفرهای شهرستانی خود برای حضور در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ویژه هفته دولت، امروز(پنجشنبه) به شهرستان فردوس رفت.
حضور در مراسم افتتاح ترمینال ضبط پسته، مجتمع خدماتی رفاهی، آسفالت معابر روستایی خانیک و اصلاح و توسعه شبکه برق روستای امرودکان به نمایندگی از ۹ پروژه برق‌رسانی از جمله برنامه‌های این سفر بود
همچنین عملیات اجرایی مخزن ذخیره پنج هزار مترمکعبی اسلامیه نیز آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha