۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85216684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی توقیف شد

۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85216684
۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی توقیف شد

بیرجند- ایرنا فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی به ارزش ۹ میلیارد ریال در استان کشف و توقیف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پاسدار حسن شجاعی نسب روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو ، مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو را توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha