افتتاح فاز توسعه آذرباطری ظرفیت تولید را به حدود ۲.۵ میلیون قلم باطری رساند

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: فاز توسعه واحد صنعتی آذرباطری ارومیه با ظرفیت تولید یک میلیون باطری خودرو موجب رشد تولید ۲ برابری باتری‌ در ارومیه شد.

جواد کرمی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: افتتاح فاز توسعه واحد صنعتی آذرباطری ارومیه که یکی از واحدهای صنعتی فعال استان است نشان از ظرفیت بالای تولیدات صنعتی در استان است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت گفت: در هفته دولت با افتتاح ۵۷ پروژه برای ۲ هزار و ۴۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: سه هزار و ۶۸۴ میلیارد تومان برای پروژه‌های افتتاحی سرمایه گذاری شده است.
مدیر واحد تولیدی آذرباطری ارومیه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ظرفیت تولید فاز توسعه این واحد تولیدی افزود: با افتتاح فاز توسعه از امروز پنج هزار قلم به ظرفیت تولید روزانه باطری افزوده می‌شود.

کاظم مرتاض با اشاره به ظرفیت تولید سالانه گفت: میزان ظرفیت تولید باطری خودروهای سبک و سنگین به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار قلم رسید و این در حالی است که قبل از افتتاح این فاز این رقم با ظرفیت یک میلیون و ۴۰۰ هزار قلم بود.

افتتاح فاز توسعه آذرباطری ظرفیت تولید را به حدود ۲.۵ میلیون قلم باطری رساندوی با اشاره به میزان اشتغال در این تولیدی گفت: در افتتاح فاز توسعه برای ۶۰ نفر ایجاد شغل شد که با این حساب ۳۸۴ نفر در مجموع مشغول به کار هستند.

به گفته وی برای توسعه این واحد بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha