۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85216690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ طرح گازرسانی در استان قزوین به بهره‌برداری رسید

قزوین - ایرنا - ۶۰ طرح گازرسانی به واحدهای تولیدی در صنایع و روستاهای استان قزوین همزمان با هفته دولت در استان قزوین افتتاح و به بهره‌برداری سید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین افتتاح همزمان این طرح‌های گازرسانی ظهر امروز با حضور علی رحمانی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین و با روشن کردن مشعل گاز در روستای حاجی آباد از توابع شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

به گفته علی حجتی پور مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین، با افتتاح این طرح‌ها ۳۰ واحد تولیدی در بخش صنعت و ۳۰ نقطه روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند که گامی مثبت در مسیر خدمت رسانی به مردم استان محسوب می‌شود.

وی زمان عملیات گازرسانی به روستای قشلاق حاجی آباد را ۲ ماه برشمرد و گفت : گازرسانی به ۳۰ روستای مورد نظر ظرف مدت ۶ ماه به طول انجامیده که این نشان می دهد مجموعه شرکت گاز استان قزوین با برنامه ریزی درست، تامین به موقع منابع، انتخاب پیمانکار خوب در راستای شعار دولت مردمی گام برداشته است.

این مسوول همچنین در حاشیه مراسم افتتاح همزمان طرح‌های گازرسانی نیز خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط مختلفی از استان قزوین که با گازرسانی در مسیر توسعه قرار خواهند گرفت،‌از عمده موضوعات محوری در شرکت گاز استان محسوب می‌شود.

گفتنی است شرکت گاز استان قزوین در سال جاری نهضت گازرسانی به نقاط مختلف استان از جمله روستاها را آغاز کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha