۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85216759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز: اراده دولت سیزدهم بر جبران کمبودها و عقب‌ ماندگی‌ها است

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به اقدامات گسترده دولت در بخش های مختلف اعلام کرد: اراده دولت مردمی سیزدهم بر جبران کمبودها و رفع عقب ماندگی ها است .

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در آیین گشایش ایستگاه قطار شهری رجایی شهر کرج افزود: در بخش های مختلف در حال تلاش هستیم تا با وفاق و همدلی حاکم، بتوانیم برنامه های بزرگی را اجرایی و عملیاتی کنیم.
وی بیان کرد: پروژه قطار شهری کرج از آغاز تاکنون، دوره های مختلف شورای اسلامی شهر را سپری کرده و اکنون در حال بهره برداری است.
عبداللهی گفت: امید است در این دوره شاهد تحولات بزرگی در مدیریت شهر کرج باشیم و تمام پروژه های مغفول و باقی مانده شضهر کرج محقق شود.
استاندار البرز تاکید کرد: اراده دولت مردمی سیزدهم بر این است که ضمن جبران عقب ماندگی ها ، بسترهای توسعه، پیشرفت و رضایتمندی مردم را فراهم کند.
وی اظهار کرد: ظرف ماه های اخیر اقدامات و برنامه های ویژه ای در راستای ارتقای زیرساخت ها و سرانه های استان به ثمر نشسته و مردم شاهد پیشرفت ها هستند.
وی افزود: در جبهه های مختلف در حال تلاش هستیم تا با وفاق و همدلی حاکم، بتوانیم برنامه های بزرگی را اجرایی و عملیاتی کنیم.
عبداللهی گفت: درصدد هستیم با توجه به اراده ای که شکل گرفته، تا دهه فجر امسال ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی کرج را مورد بهره برداری قرار دهیم.
وی افزود: طی نشستی با مسوولان مترو تهران، توافق خوبی در راستای توسعه همکاری ها صورت گرفته و افزایش ایستگاه ها در خط گلشهر - هشتگرد و بهره برداری از ایستگاه ماموت و کاهش زمان سفرها از جمله آنهاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha