۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85216843
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک باب مجتمع رفاهی در شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید

بیرجند - ایرنا - همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار خراسان جنوبی یک باب مجتمع خدماتی رفاهی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه برنامه‌های هفته دولت در شهرستان فردوس و در آیین افتتاح امروز ، نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.

این مجتمع رفاهی با زیربنای چهار هزار و ۶۸۵ مترمربع در کیلومتر ۳۰ محور فردوس- بشرویه احداث شده است. اعتبار هزینه شده برای احداث این مجتمع ۲۰۰ میلیارد ریال گزارش شده که سرمایه گذار بخش خصوصی این پروژه را با حمایت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اجرا کرده است.

یک باب مجتمع رفاهی در شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید

همچنین ترمینال ضبط پسته در روستای خانکوک نیز به بهره‌برداری رسید که با راه اندازی این واحد تولیدی، زمینه اشتغال پایدار برای هفت نفر فراهم شد.
اعتبار هزینه شده برای ایجاد این ترمینال ۶۰ میلیارد ریال است که جمعیت ساکن در سه روستا از مزایای این ترمینال ضبط پسته بهره‌مند می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفرهای شهرستانی خود برای حضور در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ویژه هفته دولت، امروز(پنجشنبه) به شهرستان فردوس رفت.
حضور در مراسم افتتاح ترمینال ضبط پسته، مجتمع خدماتی رفاهی، آسفالت معابر روستایی خانیک و اصلاح و توسعه شبکه برق روستای امرودکان به نمایندگی از ۹ پروژه برق‌رسانی از جمله برنامه‌های این سفر بود
همچنین عملیات اجرایی مخزن ذخیره پنج هزار مترمکعبی اسلامیه نیز آغاز شد.

"جواد قناعت" استاندار خراسان جنوبی، در جریان سفر به شهرستان فردوس از خبرنگار حادثه دیده در بیمارستان شهید چمران این شهرستان عیادت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha