۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۲
کد خبر: 85216876
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واحد تولیدی سیلیکون خوی با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد

ارومیه - ایرنا - واحد تولیدی پردیس صنعتی سیلیکون آراز با حضور معاون رییس جمهور امروز پنجشنبه در شهرستان خوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، شرکت پردیس صنعتی سیلیکون آراز با هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری به صورت ثبتی و با ایجاد شغل برای ۴۷۰ نفر همزمان با هفته دولت درشهرک صنعتی شهرستان خوی آغاز به کار کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی در حاشیه این افتتاح به خبرنگار ایرنا گفت: ظرفیت تولید ماهانه این واحد تولیدی یک هزار و ۲۰۰ تن و به طور سالانه ۱۰ هزار تن از سیلیکون متال با خلوص بالای ۹۹ درصد تولید می‌شود.
جواد کرمی ادامه داد: تولیدات این واحد تولیدی در آلیاژهای فولادی و شرکت آلومنیوم سازی است.
وی با بیان اینکه محصولات این تولیدی مهمترین مواد اولیه محصولات دیگر است افزود: تولید پلی سیلیکون، تولید ویفر پنل خورشیدی و محصولات الکتریکال از جمله محصولات بهره‌مند از تولیدات سیلیکونی این واحد است.
کرمی با اشاره به ظرفیت تولید ۱۰ هزار ‌تنی این واحد تولیدی گفت: ترکیه، قطر، عمان و امارت از مقاصد صادراتی این واحد تولیدی است که پس از تامین هفت هزار تن مصرف داخلی مابقی را صادرات می‌کنند.

واحد تولیدی سیلیکون خوی با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد
به گفته مدیران این واحد تولیدی در صورت تکمیل فازهای دیگر، ظرفیت تولید را تا ۳۰ هزار تن می‌توان افزایش داد.
به گزارش ایرنا، داود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز با حضور در ‌این واحد تولیدی فاز اول آن را افتتاح کرد.

واگذاری ۱۰۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده در خوی

معاون رییس جمهور به همراه استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با حضور در روستای چاوش‌قلی شهرستان خوی در آیین واگذاری یک هزار واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق زلزله زده شهرستان خوی شرکت کرد.

داود منظور به صورت نمادین با حضور در یکی از واحدهای بازسازی شده روبان بهره‌برداری از این واحدها را برید و کلید واحد بازسازی شده را تحویل صاحب خانه داد.

وی در آیین واگذاری مساکن بازسازی شده اظهارداشت: این استان ظرفیت تبدیل به قطب ترانزیت و قطب کشاورزی وهمجنین قطب حمل ونقل را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha