برگزیدگان دوره «بوت‌کمپ» کارآفرینی نوجوانان خراسان رضوی معرفی شدند

مشهد- ایرنا- چهارمین دوره از «بوت‌کمپ» آموزشی- تجربی مهارتهای کارآفرینی، نوآوری و رهبری نوجوانان خراسان رضوی با اعلام چهار گروه برتر از سوی هیات داوران روز پنجشنبه در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «بوت کمپ» معمولا برای دوره‌های آموزشی فشرده و کاملا مهارتی استفاده می‌شود که فرد با شرکت در آن‌ها طی فرآیند منظم هر روزه، دانش کاربردی را در زمینه‌ ای مشخص به صورت تخصصی بدست می‌آورد و سپس می‌تواند به صورت حرفه‌ای وارد آن حوزه شود.

این دوره رقابتی که از روز سه شنبه هفته جاری (هفت شهریور)در محل اتاق بازرگانی مشهد آغاز شد، در آخرین روز از برگزاری خود، ۱۰ گروه برگزیده مرحله نخست در برابر هیات داوران به ارائه ایده‌های خود پرداختند و در پایان با رأی هیات داوران، سه گروه شایسته تقدیر و یک گروه برگزیده مشخص شدند.

دبیر اجرایی فرهنگستان نوآوری نوجوانان اتاق بازرگانی خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به برگزاری چهارمین دوره این رویداد طی ۲۱ روز گفت: منتخبان این دوره از بوت‌ کمپ آموزشی- تجربی از میان ۴۵۰ نفر شرکت‌کننده انتخاب شدند و در قالب ۱۰ گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

لیدا تیموری افزود: این دوره فرهنگستان نوآوری، به نوعی یک بوت کمپ ملی بود؛ به گونه‌ای که نوجوانانی از شهرهای مختلف استان و کشور از جمله سقز، تهران، تربت جام، تربت حیدریه نیشابور و سرخس در آن حضور یافتند.

وی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در هفته اول برگزاری بوت کمپ، مهارت‌های کارآفرینی و رهبری را آموختند و با یکدیگر در قالب گروه‌های مختلف مرتبط شدند و در هفته پایانی، با رویکرد استارت‌آپ ویکند، مهارت‌های کارآفرینی را ارائه کردند و آموختند که چگونه ایده‌ها را به کسب‌ و کار تبدیل کنند، داورهای این دوره نیز بر سطح مطلوب رقابت‌ها و دشواری در انتخاب تیم‌های منتخب صحه گذاشته‌اند.

در پایان این مراسم، گروه «اسکیل کوچ» با ایده پلتفرم افزایش مهارت‌های نرم از طریق بازی به عنوان گروه برگزیده این دوره از رقابتها معرفی شد.

همچنین، گروه های «مهلان» با ایده‌ای تحت عنوان مهد کودک بزرگسالان، «آسلیپ» با پلتفرمی برای افزایش کیفیت خواب و تیم «پتینو» با ایده نرم‌افزار نگهداری حیوانات خانگی، به عنوان سه گروه شایسته تقدیر از سوی هیات داوران انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha