۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85216921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زائران ارز را از محل‌های رسمی دریافت کنند

۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲
کد خبر: 85216921
زائران ارز را از محل‌های رسمی دریافت کنند

آبادان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: از زائران اربعین حسینی درخواست می‌شود ارز را از محل‌های رسمی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد قنبری عصر پنجشنبه در بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران ما در مجموعه انتظامی به ویژه پلیس آگاهی در مرزهای هشت گانه و شهرها و مسیرهای منتهی به مرزها در حال انجام وظیفه هستند.

وی با اشاره به هوشیاری پلیس آگاهی در مرزهای هشت گانه افزود: از آغاز این حماسه بزرگ نیروی پلیس آگاهی در صحنه حضور دارد و تاکنون مورد آزار دهنده‌ و امنیتی که برای زائران به وجود بیاید گزارش نشده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: عشق به امام حسین (ع) باعث می‌شود وضعیت امنیتی مرزها از جاهای دیگر بیشتر باشد، حتی اگر کسی در تفکرش به فکر اقدام ناشایست باشد در میان زائران گرامی که قرار می‌گیرد جو معنوی بازدارندگی روحی و روانی برای وی ایجاد می‌کند.

سردار قنبری بیان کرد: چنانچه کسی قصد سواسنفاده از این جمعیت داشته باشد همکاران ما با اشراف اطلاعاتی و همچنین با استفاده از سامانه‌ها مانع از هدف آن خواهند شد.

وی افزود: به زائران گرامی توصیه می‌شود از اموال خود مراقبت و ارز را از محل‌های رسمی تهیه کنند تا در دام جاعلان گرفتار نشوند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: همکاران ما توانسته‌اند کودکان مفقودی زائران اربعینی را از طریق سامانه به خانواده‌های خود بازگردانند.

سردار قنبری از برقراری امنیت در مرزهای هشت گانه خبر داد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده زائران در کمترین زمان ممکن و با سهولت از گذرگاه‌های مرزی برای حضور در بزرگترین کنگره حسینی راهی عراق می‌شوند.

وی از کشف مقادیری ارز جعلی در مرزها خبر داد و اظهار کرد: برخی افراد سودجو قصد دارند ارزهای جعلی را به زائران بفروشند که همکاران ما مقادیری از اسکناس‌های جعلی را کشف و افراد سودجو را دستگیر کردند.

سردار قنبری با اشاره به کنترل و رصدهای صورت گرفته در مرزهای هشت گانه گفت: تعداد افراد سودجو با مقاصد فروش ارز جعلی نسبت یه سال‌های گذشته کاهش یافته است.

وی از رصد سامانه‌ای در مرزها گفت: امسال علاوه بر حضور فیزیکی نیروهای انتظامی با استفاده از پایش سیستمی تمامی مرزها کنترل می‌شوند.

مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.
شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زایران اربعین حسینی در خوزستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha