۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶
کد خبر: 85216963
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شیراز به دستگاه سی.تی.اسکن سیار مجهز شد

۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶
کد خبر: 85216963
شیراز به دستگاه سی.تی.اسکن سیار مجهز شد

شیراز-ایرنا-در آیینی با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، برای نخستین بار در کشور در شیراز از دستگاه سی تی اسکن سیار رونمایی شد.

به گزارش ایرنا،در ادامه سفر یک روزه بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به استان فارس از دستگاه سی تی اسکن سیار در شیراز رونمایی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آئین با معرفی توانمندی های این دستگاه سی تی اسکن جدید که به همت فناوران شیرازی طراحی شده است، گفت: با توجه به امکان سیار بودن این خدمت جدید، گام مهمی در ارتقای خدمت رسانی به مصدومان و مجروحان در حوادث غیر مترقبه محسوب می شود و امکان انتقال به محل حادثه و انجام سی تی اسکن را فراهم کرده است.

شیراز به دستگاه سی.تی.اسکن سیار مجهز شد

به گفته مهرداد شریفی دیگر محور پیش بینی شده برای این دستگاه، خدمت رسانی به عنوان دستگاه سی تی اسکن جایگزین، در مواقع خرابی تجهیزات سی تی اسکن مراکز درمانی است که با هدف پیشگیری از اختلال در روند خدمت رسانی به مصدومان صورت گرفته است.

معرفی روند پیشبرد پروژه های پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه با حضور در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن زیارت مزار شهید گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از نزدیک با روند پیشبرد پروژه های در حال احداث در این مجموعه آموزشی، درمانی، اداری آشنا شد.

شیراز به دستگاه سی.تی.اسکن سیار مجهز شد

وزیر بهداشت در ادامه با همراهی مسولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روند پیشبرد پروژه ها و مراحل انتقال واحدهای مختلف را مورد ارزیابی قرار داد.

پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینی به مساحت ۱۹۵ هکتار، با هدف تجمیع مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در شهر صدرا، در حال ساخت است.

واحدهایی نظیر مرکز جامع آزمون های دانشگاه و دانشکده های مختلف، از جمله پروژه های این مجموعه دانشگاهی است.

بازدید از پروژه ساخت بیمارستان حضرت محمد رسول الله(ص)

دیگر برنامه سفر امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان فارس، بازدید از پروژه ساخت بیمارستان حضرت محمد رسول الله(ص) بود.

در این بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با معرفی این پروژه به وزیر بهداشت و اهمیت توسعه زیرساخت های درمانی شهر شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور، خواستار همکاری وزارت بهداشت، در پیشبرد هرچه سریع تر این پروژه مهم درمانی در شیراز شد.

این پروژه که ساخت آن در زمینی به مساحت ۱۵۴هزار متر مربع آغاز شده است، طی تفاهم نامه ای، به قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء (ص) واگذار شده و در حال حاضر در مرحله انجام مطالعات و آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.

شیراز به دستگاه سی.تی.اسکن سیار مجهز شد

حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر بالین مجروح حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در بیمارستان نمازی از دیگر برنامه‌های عین اللهی در سفر به شیراز بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha