موکب شهدای شهرستانهای استان تهران در فرودگاه امام (ره) مستقر شد

شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت:در آستانه فرارسیدن اربعین موکب شهدای این شهرستانها با نام عمود صفر در ترمینال فرودگاه امام (ره) مستقر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباسعلی رضایی روز جمعه با حضور در ترمینال سلام فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال برای دومین سال متوالی است که اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده‌نگه داشتن نام و یاد شهیدان، به برپایی موکب شهدای شهرستان‌ها با نام"عمود صفر"در فرودگاه امام خمینی (ره) اقدام می کند.
وی افزود:این موکب ضمن تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت و خوانش وصیت‌نامه شهدا توسط زائران اربعین حسینی(ع)، با زائرانی که در این سفر به نیابت از یک شهید دوران دفاع مقدس و یا مدافع حرم در مسیر راهپیمایی اربعین گام برمی‌دارند، گفت وگو می کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: امسال نیز برای چندمین سال متوالی موکب شهدا نیز در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین با هدف خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهرری برپا می‌شود.
رضایی در پایان با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری همایش اربعین تاکید کرد: همه کسانی‌که امروز در مسیر نجف تا کربلا گام برمی‌دارند بدانند که این مسیر به برکت خون هزار شهید باز شد.
بر اساس این گزارش موکب عمود صفر تا روز اربعیین حسینی در سالن بوردینگ ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha