۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 782
کد خبر: 85217160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش بینی منتقد و مجری سرشناس رسانه آمریکایی: ترامپ ترور می شود

تهران – ایرنا – دونالد ترامپ تنها رئیس جمهوری در تاریخ آمریکا که دو دادگاه استیضاح در پرونده خود دارد، اکنون تلاش وی برای ورود دوباره به کاخ سفید بسیاری را در داخل آمریکا به تکاپو انداخته، حال زمزمه هایی که علنا رسانه ای شده، ترور وی را پیش بینی می کنند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، تارنمای رسانه آمریکایی "هیل" با پرداختن به این خبر در تیتری به نقل از مجری شناخته شده و سابق فاکس نیوز نوشت: به سرعت به سوی ترور دونالد ترامپ پیش می رویم.

هیل نوشت: تاکر کارلسون، (مجری سابق شبکه خبری فاکس نیوز) فردی که در رسانه های آمریکایی بعوان یک محافظه‌کار شناخته می شود، در تازه ترین مصاحبه اش پیش‌بینی کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق و جنجالی این کشور ممکن است ترور شود.

پیش بینی منتقد و مجری سرشناس رسانه آمریکایی: ترامپ ترور می شود
تاکر کارلسون (Tucker Carlson) درتازه ترین مصاحبه خود پیش بینی کرد ترامپ ترور می شود

بنابراین گزارش کارلسون در جریان مصاحبه در برنامه «آدام کارولا» (Adam Carolla) به صراحت گفت: "با انتقاد (از ترامپ) آغاز کردیم، بعد اعتراض، سپس استیضاح، اکنون نیز اتهام و کیفر خواست، ظاهرا هیچ یک از اینها (علیه وی) کارساز نبود، منظورم این است که اقدام بعدی چیست، می دانید، تجسم کنید! دقیقا ما به سمت ترور (ترامپ) شتاب گرفته ایم، هیچ فردی این را نخواهد گفت، اما نمی فهمم که چطور به چنین نتیجه گیری نمی رسید؟."

این تارنمای خبری و تحلیلی آمریکایی نوشت: اظهارات کارلسون درست یک هفته پس از مصاحبه وی با ترامپ که بر روی شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) به عمل آمد، بیان می شود.

بنابراین گزارش، کارلسون در جریان مصاحبه با ترامپ که در مورخ ۲۳ اوت ۲۰۲۳ برابر با اول شهریورماه ۱۴۰۲ انجام شده است، بی پرده از او پرسید با توجه به تحقیقات جنایی گوناگون و تحقیقات کنگره آمریکا که طی یک سال گذشته با آن مواجه بوده، تصور نمی کند که ممکن است او را به قتل به برسانند؟.

پیش بینی منتقد و مجری سرشناس رسانه آمریکایی: ترامپ ترور می شود
کارلسون درجریان مصاحبه با ترامپ از وی پرسید بیم آن ندارد که ترور شود

این مجری محافظه کار سابق فاکس نیوز از ترامپ پرسیده بود: آیا نگران نیستید که آنها قصد دارند شما را بکشند، واقعا چرا آنها سعی نمی کنند تو را به قتل برسانند.

ترامپ نیز در پاسخ گفته بود: آنها حیواناتی وحشی هستند، آنها افرادی مریض هستند.

به گزارش ایرنا از دفتر نیویورک، دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در مجموع با ۹۱ اتهام در چهار پرونده جنایی روبرو است.

چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا با ۱۳ فقره اتهام از جمله نقض قانون ضد قلدری در ایالت، توطئه، تشکیل اسناد جعلی، اظهارات نادرست و درخواست از یک مقام دولتی برای نقض سوگند رسمی خود مواجه است.

رئیس جمهور سابق آمریکا و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ این کشور، برای تعیین قرار در پرونده توطئه برای براندازی در انتخابات ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا دوم شهریور ماه ۱۴۰۲ به وقت محلی خود را به زندان فولتون کانتی تسلیم کرد و پس از ۲۰ دقیقه و با ارائه وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری بصورت موقت آزاد شد.۱۳۰۲**

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha