۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰
کد خبر: 85217179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار فریدن: چالش‌های حوزه مسکن، نتیجه سیاست‌های دولت گذشته است

اصفهان-ایرنا- فرماندار شهرستان فریدن در استان اصفهان گفت: چالش‌های فعلی حوزه مسکن، نتیجه سیاست‌های دولت گذشته در ایجاد وقفه برای فرایند طبیعی احداث مسکن در کشور است.

به گزارش ایرنا؛ عزیزالله عباسی روز جمعه در حاشیه کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از طرح‌های "هفته دولت" در شهرستان فریدن افزود: دولت قبل پروژه‌های مسکن‌سازی را از اولویت خارج کرد و با نسبت دادن تعابیر ناشایست به اینگونه پروژه‌ها، فرصت هشت ساله برای احیای این بخش را از دست داد.

وی افزود: این در حالیست که اگر احداث مسکن فرایند طبیعی خود را ادامه می‌داد اکنون با قیمت‌های افسارگسیخته در این بخش مواجه نبودیم.

عباسی با بیان‌اینکه آغاز طرح "نهضت ملی مسکن" در دولت سیزدهم با هدف جبران عقب ماندگی‌ها و انفعال‌ها در این بخش است، افزود: تاکنون ۲۸۲ نفر از ساکنان فریدن در قالب این طرح صاحب زمین شده‌اند و به ۱۶۲ نفر دیگر نیز امسال در "هفته دولت" زمین واگذار شد.

فرماندار فریدن: چالش‌های حوزه مسکن، نتیجه سیاست‌های دولت گذشته است

فرماندار فریدن تصریح کرد: اهتمام دولت سیزدهم به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و احیای واحدهای تولیدی راکد نیز از دیگر رویکردهای راهگشای دولت سیزدهم بوده است.

وی ساماندهی شهرک ۴۳ هکتاری گلخانه‌ای شهر دامنه، بهسازی مسیرها در محدوده پل زیرگذر درختک و ناسیونال، آغاز اجرای طرح نیمه‌تمام ورودی های شرقی و غربی شهر داران و ساماندهی پساب فاضلاب این شهر را از جمله چالش‌های شهرستان فریدن عنوان کرد که در دولت فعلی به نتیجه مناسبی رسیده است.

فرماندار فریدن: چالش‌های حوزه مسکن، نتیجه سیاست‌های دولت گذشته است

فرماندار فریدن افزود: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون در مجموع ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان تخصیص یافت که امسال با ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ۱۰۶ پروژه کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

عباسی، احداث بوستان و مدرسه، اجرای جدول، کانیو، زیرسازی و آسفالت معابر، سنگ‌کاری، اصلاح شبکه آب آشامیدنی پایش تصویری، بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی، تکمیل میدان ورودی و باندهای کندروی روستایی، ایمن‌سازی محورها، خرید ماشین‌آلات خدماتی و احداث گلخانه در بخش های مرکزی و زنده‌رود و شهرهای این شهرستان را از جمله پروژه های امسال هفته دولت در شهرستان فریدن برشمرد.

فرماندار فریدن: چالش‌های حوزه مسکن، نتیجه سیاست‌های دولت گذشته است

وی افزود: توسعه و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی، تکمیل سالن‌های ورزشی و خوابگاه‌ها، طرح‌های جهادی روستاها در حوزه برق، لوله‌گذاری طرح‌های انتقال آب و بازسازی و مرمت قنات‌ها از دیگر اقدامات در منطقه بوده است.

فرماندار فریدن خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم، خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است و در این مسیر از هیچ تلاشی فرو گذار نیست.

فرماندار فریدن: چالش‌های حوزه مسکن، نتیجه سیاست‌های دولت گذشته است
به گزارش ایرنا؛ به مناسبت هفته دولت ۱۰۶ پروژه در فریدن با حضور نادر آخوندی یزدی رییس دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان و شماری از مسوولان محلی کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

دوم تا هشتم شهریور بعنوان "هفته دولت" نامگذاری شده است.

شهرستان فریدن در ۱۳۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha