۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳
کد خبر: 85217201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزنه برداران اردبیل، فارس و مازندران طلایی شدند + فیلم
مسابقات وزنه برداری استعداد های برتر کشور در فارس

شیراز-ایرنا-  رقابت های وزنه برداری  چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر پسران  کشور که در شهرستان مرودشت استان فارس در حال برگزاری است در دومین روز این رقابت ها وزنه بردارانی از اردبیل،  فارس و مازندران طلایی شدند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، در دسته ۶۷ کیلوگرم، محمدامین دادوند از اردبیل در مجموع با ۲۲۲ کیلوگرم مدال طلا را بر گردن آویخت ، امیرحسین ملیحی از مازندران با ۲۲۱ کیلوگرم صاحب نشان نقره شد و بهنود نصرتی از مازندران با ۲۰۰ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

وزنه بردار مرودشتی طلایی شد

همچنین در دسته ۸۱ کیلوگرم، امیرعلی نام آور وزنه بردار اهل مرودشت فارس در مجموع با ۲۶۴ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد و مدال طلا را بر گردن آویخت ، محمدطاها چنانی از ایلام با ۲۴۴ کیلوگرم نایب قهرمان شد و به مدال نقره دست یافت و سالار پشوتنی از بوشهر با ۲۴۲ کیلوگرم سکوی سوم ر ا به خود اختصاص داد و به مدال برنز بسنده کرد.

فیلم از آرش حیدردوست

طلای دسته ۸۹ کیلو گرم بر سینه وزنه بردار مازنی

همچنین در مجموع دسته ۸۹ کیلوگرم محمدیاسین جعفری از مازندران با ۲۷۰ کیلوگرم با دریافت نشان طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد، محمدحسین استحمامی از اردبیل با ۲۴۶ کیلوگرم به مدال نقره رسید و مهدی محمدی از فارس هم با ۲۳۲ کیلوگرم مدال برنز به خود اختصاص داد.

وزنه برداران اردبیل، فارس و مازندران طلایی شدند + فیلم
نام آور قهرمان وزن ۸۱ کیلو گرم

به گزارش ایرنا پیکارهای وزنه برداری چهارمین دوره استعداد های برتر پسران کشور تا یازدهم شهریورماه در شهرستان مرودشت فارس در ۱۰ وزن ادامه دارد.

در این رقابت ها ۱۹۵ ورزشکار و همراه از ۲۶ استان کشور شرکت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha