راهبرد نا آرام کردن ایران خیال باطلی است

دزفول-ایرنا- امام جمعه موقت دزفول گفت: ناآرام کردن ایران در ماه‌های آینده یکی از راهبردهای آمریکا بوده اگرچه خیالی باطل است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین عبدالهی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: آمریکا طرح و ایده خاورمیانه ناامن را هرگز کنار نخواهد گذاشت و در هر زمان یک راهبرد خاص را در پیش می‌گیرد که اکنون نیز آرام سازی تاکتیکی و بی‌ثبات سازی راهبردی را اجرا کرده است.

امام جمعه موقت دزفول بیان کرد: دشمن تصور می‌کند می‌تواند به بهانه‌های مختلف ایران را ناآرام و ناامن کند ولی مردم همیشه در صحنه همواره مشت محکمی بر دهان آنها کوبیده‌اند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب از دولت‌های مختلف حمایت داشته‌اند که از این دولت علاوه بر حمایت، تمجید نیز می‌کنند زیرا اقدامات اساسی و ارزنده‌ای در طول ۲ سال اخیر توسط دولت سیزدهم انجام شده است.

اطلاع‌رسانی هنرمندانه‌ای از خدمات دولت صورت نمی‌گیرد

حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه اقدامات به درستی به اطلاع مردم نمی‌رسند، گفت: اطلاع‌رسانی هنرمندانه‌ای از خدمات دولت صورت نمی‌گیرد.
وی افزود: مشکلات معیشتی به ویژه در حوزه اقلام خوراکی و مسکن غباری از ناامیدی در بین افراد جامعه ایجاد کرده است.

وی با اشاره به نقاط قوت دولت سیزدهم افزود: افزایش محصولات پتروشیمی، تقویت نظام مالیاتی، برداشتن گام‌های اساسی در زمینه نفت و گاز و راه اندازی کارگاه‌های تولید تعطیل و نیمه تعطیل از جمله اقدامات انجام شده دولت سیزدهم هستند که بزودی برکت نتایج آنها در زندگی مردم نمود پیدا می‌کند.

امام جمعه موقت دزفول بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دولت سیزدهم اقدامات خوبی در حوزه مدیریتی انجام داده و افرادی را به عنوان مدیران دستگاه‌های مختلف انتخاب کرده که متواضعانه در بین مردم حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: مدیران نباید متکبرانه با مردم سخن بگویند؛ انتخاب مدیران به منزله قبول مسوولیت و خدمت به مردم است که به درستی در دولت سیزدهم اجرا شد.

حجت الاسلام عبدالهی گفت: مقام معظم رهبری از حضور آیت الله رییسی بین مردم و شنیدن مستقیم مشکلات و دردهای مردم تمجید کردند.

وی افزود: کاهش تورم در دولت سیزدهم ستودنی است ولی تورم کنونی نیز قابل قبول نیست و باید با جدیت توسط دولت پیگیری شود.

امام جمعه موقت دزفول عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف به ویژه گاز و نفت را ستود و بیان کرد: امیدواریم این روند تداوم یابد و روحیه امید در جامعه زنده شود.

دولتمردان ثبات بازار و کاهش تورم را مدنظر قرار دهد

حجت الاسلام عبدالهی با تاکید بر لزوم ساماندهی تورم به ویژه در حوزه مسکن گفت: دولتمردان باید ثبات بازار، کاهش تورم، ثبات نرخ ارز و رشد تولید را مدنظر قرار دهند.

وی ضمن انتقاد از نظام بانکداری و وضعیت اقتصادی افزود: مردم از وضعیت نحوه پرداخت وام‌ها دل خوشی ندارند و از عدالت در پرداخت وام‌ها گلایه دارند.

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه نباید در اختصاص بودجه برخی بالادست و برخی پایین دست باشند، اظهارکرد: نباید برخی حقوق بالا و برخی حقوق پایین دریافت کنند.

وی افزود: اعتبارات باید به صورت مساوی بین نهادها و دستگاه‌های اجرایی توزیع شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha