۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85217263
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بهای تعیین شده برنج شمال با زحمت کشاورزان سازگار نیست

رشت – ایرنا- امام جمعه رشت بیان کرد: نرخ تعیین شده‌ خرید برنج شمال باهمه تلاش‌های دولت در این رابطه بامیزان هزینه‌ای که کشاورز برنج کار در مرحله کاشت، داشت و برداشت صرف کرده است، سازگاری ندارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه رشت با تاکید برنگرانی اقتصادی کشاورزان از دولت خواست : با خرید تضمینی برنج کشاورزان دست واسطه‌ها را کوتاه کنند.
وی تاکید کرد: کشاورز ما امسال نگران است؛ بیشتر به وضعیت کشاورزان توجه شود تا برنجکار آسیب نبیند.
امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نشست اخیر با حضور فرماندهان ارشد سپاه بیان کرد: ایشان در این نشست نکات راه‌گشایی مطرح کردند که یکی از آنها تاکید بر کار جهادی مسئولان کشور و پرهیز از خستگی بود.
آیت الله فلاحتی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این سخنرانی بر گذر انقلاب اسلامی از شیب تند و نزدیک شدن به قله‌ها سخن گفتند و تاکید کردند: امروز روز ناامیدی نیست روز شوق، امید و حرکت است.
خطیب جمعه رشت با بیان اینکه دشمن نمی خواهد نزدیک شدن ما به قله ها را باور کند، گفت: کسی خسته می شود که خدا در دنیای او نیست و برای جیب خود کار می کند؛ کسی که برای خدا کار کند، خسته ناپذیر است.
آیت الله فلاحتی تصریح کرد: دشمن می خواهد کارهای پرعظمت این کشور دیده نشود. کارهای بزرگ این ملت را ناچیز جلوه داده و در صورت مشاهده یک لکه تیره کوچک، آن را بزک کرده و بزرگ نمایی می کند؛ همانطور که اطلاع رسانی در خصوص مراسم عظیم اربعین در رسانه‌های رسمی جهانی مسدود شده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت همچنین بیان کرد: دشمن در خصوص حرکت‌های عظیم اخیر دولت مردمی از جمله اینکه آمریکایی‌ها را ناچار به عقب نشینی کرد تا بخشی از اموال مسدود شده ایران را برگردانند، شانگهای و بریکس حرفی نمی‌زند و گاه برخی از داخلی‌ها هم در این خصوص سکوت کرده اند.
آیت الله فلاحتی تصریح کرد: ملت ایران روز به روز در حال قوی شدن است.
وی ضعف و روبه افول رفتن قدرت‌های صهیونیستی و آمریکایی و نیز هجمه گسترده قدرت‌های پوشالی جهانی به جمهوری اسلامی را از دلایل قوی شدن ایران عنوان کرد.

وی افزود: نزدیک شدن و رسیدن به قله‌ها به معنی نادیده گرفتن مشکلات نیست؛ باید به کمبودها و نارسایی‌هایی که قدری از گذشته مانده و قدری ناشی از تحریم‌ها است بیش از پیش توجه کرد زیرا جمهوری اسلامی در تلاش است تا این کمبودها را رفع کند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن شیطان است و کار شیطان وسوسه است، گفت: دشمنان در آشوب‌های سال گذشته به لحاظ فرهنگی قدری ایجاد زحمت کردند اما ما مردم خوبی داریم و جمهوری اسلامی آهسته آهسته براین نابسامانی‌های اندک فرهنگی فائق شده و می شود.
آیت الله فلاحتی ضمن تاکید بر اینکه همیشه در تصمیم گیری‌ها باید عاقلانه تحلیل کرد، افزود: دانشگاهیان و متخصصان داخلی درعرض۲ سال با وجود تحریم‌ها در خصوص شرکت گاز پارس جنوبی شگفتی خلق کردند اما امروز نه دشمن و نه برخی داخلی‌ها حرفی از این حرکت عظیم نمی‌زنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: هرچه زمان می گذرد دروغ آمریکایی ها و اروپایی‌ها مبنی بر رعایت حقوق زن و کودک بر ملت‌ها مبرهن می شود.
آیت الله فلاحتی با اشاره به پیدا کردن گور دسته جمعی یکصد کودک درکانادا گفت: اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها و صهیونیستها امروز دشمن‌ترین دشمنان زنان و کودکان هستند اما کسی به اینها چیزی نمی گوید؛ این درحالی است که جمهوری اسلامی و مکتب اسلام بزرگترین طرفدارحقوق زنان، کودکان و حقوق مردم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha