۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85217393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیگیری تحقق وعده‌ها ویژگی بارز دولت سیزدهم است

آستارا- ایرنا- امام‌جمعه آستارا گفت: تلاش همه جانبه برای تحقق وعده‌ها و خدمت صادقانه به مردم ویژگی بارز دولت سیزدهم است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه در مصلی آستارا با اشاره به دیدار هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: نکته‌های بسیار ارزشمندی در بیانات مقام معظم رهبری وجود داشت که هر کدام حاوی پیام مهمی بود.

وی افزود: حمایت از همه دولت‌ها سیاست همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده و هست، ولی اقدام‌های شایسته این دولت سبب تمجید ایشان از دولت سیزدهم شد.

امام‌جمعه آستارا، بر حمایت از قوه مجریه به عنوان یک وظیفه عمومی و همگانی تاکید کرد و با اشاره به نقش مهم قوه مجریه و حضور میدانی و اجرایی دولت، گفت: هر چند مجلس با تصویب قانون برای دولت ریل‌گذاری می‌کند، قوه قضاییه با تخلف از قوانین و جرایم برخورد قاطع دارد ولی این دولت در میدان حاضر است و اقدام‌های مهم را انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: توجه به اسم رمز کسب رضای الهی و خدمت به مردم نکته مهم دیگری بود که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند؛ یعنی همه تلاش‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مبنا و رنگ الهی داشته باشد و برای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمت حقیقی و فلسفه وجودی مسئولان جمهوری اسلامی انجام شود.

باقری ارومی عنوان کرد: همچنین توجه نکردن به رسوم غلط سیاسی که با احتیاط و امید به آینده کار می‌کنند از دیگر ویژگی‌های این دولت است که مقام معظم رهبری با عبارت قربانی نکردن فردا به خاطر امروز مورد اشاره قرار دادند.

وی یادآور شد: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با وجود پیچیدگی‌های فنی به ویژه در حوزه زمین‌شناسی از سوی دانشمندان و متخصصان ایرانی انجام گرفت و در کنار تامین کشور، نیاز به حضور کشورهای بدعهد غربی برای اجرای چنین پروژه‌هایی را برطرف کرد.

امام‌جمعه آستارا در ادامه از حضور استاندار گیلان در این شهرستان برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت و تلاش دولتمردان برای خدمات‌رسانی در منطقه قدردانی کرد.

وی همچنین با گرامی‌داشت ۱۳ شهریور، روز تعاون و مشارکت بیان کرد: حضور مردم در تعاونی‌ها به منظور راه‌اندازی بخش‌های کوچک اقتصادی و خدماتی که می‌تواند موجب شکوفایی اقتصاد کشور و سبب ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه شود، ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha