۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵
کد خبر: 85217394
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشکسوتان دفاع مقدس پیک‌های راستین انقلاب اسلامی هستند

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی پیشکسوتان دفاع مقدس را پیک‌های راستین انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: بهره‌گیری از خاطرات خانواده شهدا یک راهبرد مهم فرهنگی است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی عصر جمعه در دیدار با خانواده شهید والامقام «محمد تقی حیدری» و پیشکسوت دفاع مقدس حاج «غلامرضا حیدری» افزود: خوشبختانه خانواده ارزشی حاج «غلامرضا حیدری» از خانواده های وفادار و پیشرو در استان هستند و این خانواده علاوه بر اینکه خانواده شهید عزیز «محمد تقی حیدری» است و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند همچنین خانواده پیشکسوت دفاع مقدس محسوب می شوند و افتخار این پدر و مادر بزرگوار تربیت فرزندانی انقلابی است که منشأ خیرات و برکات فراوانی در جامعه هستند و بنده به سهم خود از این خانواده و بصیرت آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: حماسه‌های بزرگ دفاع مقدس با همراهی خانواده‌ها و به خصوص پدران و مادران رقم خورد و از طرفی خانواده معظم شهدا با ادامه راه و مسیر شهدا و رفتار با بصیرت و هوشیارانه خود فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشتند و به حق این عزیزان چشم و چراغ ملت ایران هستند و تکریم خانواده شهدا تجلیل از ارزش های اسلامی است.

سردار کریمی ادامه داد: نباید از بیان و روایت مجاهدت ها و سیره خانواده معظم شهدا غفلت شود و باید با زبان هنر و خلاقیت از این گنج‌های بزرگ برای انتقال حماسه ها به نسل جوان استفاده شود، بنابراین بهره‌گیری از خاطرات خانواده معظم شهدا یک راهبرد مهم فرهنگی است.

وی تأکید کرد: اقتدار نظام اسلامی برگرفته از خون مطهر شهدا و صبر و بصیرت خانواده معظم شهدا است و دشمن در همه راهبردهای خود علیه انقلاب شکست خورده و در جنگ شناختی با پمپاژ یاس و نا امیدی به دنبال گروگان گیری ذهن‌ها است که باید هوشیار بود و البته به فضل الهی و بصیرت مردم با راهبرد جهاد تبیین در این عرصه هم شکست جدی خواهد خورد.

سردار کریمی بیان کرد: استان مرکزی این افتخار بزرگ را دارد که از جامعه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس دلسوز، ولایتمداری و در صحنه برخوردار است و این استان به نسبت جمعیت در زمان جنگ تحمیلی از استان های پیشرو و برتر برای اعزام رزمندگان به جبهه ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس با روحیه شهادت طلبی، ولایتمداری و بصیرت بزرگترین افتخارات و حماسه‌ها را خلق کردند، گفت: امروز در صحنه‌های مختلف منشاء خیرات و برکات فراوانی هستند و باید از این ظرفیت نخبگانی و دلسوز در گام دوم انقلاب به خوبی استفاده شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: استفاده از ظرفیت‌های پیشکسوتان برای پیشبرد ماموریت‌ها و اهداف یک ضرورت است که سپاه و بسیج در قالب هیات اندیشه‌ورز در اقشار تخصصی بسیج این رسالت مهم را انجام می دهد و جامعه پیشکسوتان در کنار اقشار بسیج نقش آفرینی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha