۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85217461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته در اصفهان ۱۹ مصدوم و ۲ کشته به جای گذاشت

اصفهان_ایرنا_سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از سه حادثه تصادفات جاده‌ای در محورهای استان در شبانه‌روز گذشته، مصدوم شدن ۱۹ نفر و کشته شدن ۲ نفر خبر داد.

عباس عابدی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا در مورد حوادث ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان اظهار کرد: ظهر امروز در ساعت ۱۳:۰۷ حادثه تصادف برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با اتوبوس مسافربری در محل بویین و میاندشت -بلطاق به سمت اصفهان رخ داد.
وی بیان داشت: سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و سه کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.
عابدی گفت: در این حادثه هشت زن ۱۷ تا ۵۵ ساله و دو مرد حدودا ۵۲ ساله مصدوم شدند.
وی با اشاره به اینکه حادثه‌دیدگان به بیمارستان شهید رجایی گلدشت منتقل شدند، اضافه کرد: طبق گزارش تکنسین‌های اورژانس در این حادثه متاسفانه سرنشینان پژو که یک زن و مرد حدودا ۳۰ ساله قبل از رسیدن عوامل اورژانس فوت شدند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: حادثه دیگری در ساعت ۱۶:۰۵ عصر امروز در کیلومتر ۶ جاده سمیرم ونک گزارش شد که تصادف پراید و پژو اردی بود.
وی افزود: برای این حادثه سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام و مصدومان که ۶ نفر (پنج زن و یک مرد) بودند؛ به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم منتقل شدند.

عابدی همچنین از یک حادثه حریق در ساعت ۱۶:۴۱ عصر امروز در کارگاه نجاری یکی از روستاهای پیربکران خبر داد و گفت: یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد که به مصدومان این حادثه که سه مرد بوده و دچار مشکلات تنفسی ناشی از دود شده بودند، مراقبت‌های سرپایی ارائه دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha