۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۴۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85217502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رهاورد ۸۷۰ هزار میلیارد ریالی دولت مردمی برای خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۸۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در هفته دولت امسال با اعتبار و سرمایه‌گذاری ۸۷۰ هزار میلیارد ریال رهاورد دولت مردمی برای خراسان جنوبی بود که نشانگر توجه به ارتقای زیرساخت‌های این استان کم‌برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا دولت سیزدهم در دومین سال فعالیت خود با عزم و اراده‌ای جدی گام‌های استواری را برای توسعه کشور برداشته که افتتاح و کلنگ‌زنی صدها طرح و پروژه بزرگ و کوچک همزمان با هفته دولت در اقصی نقاط خراسان جنوبی تنها گوشه‌ای از خدمات بی‌وقفه و جهادی دولت مردمی است.

در این میان مسئولان استان خراسان جنوبی هم با تاسی از رویکرد دولت سیزدهم با روحیه انقلابی و جهادی و در راستای خدمت بی‌منت به مردم و عدالت محوری طرح‌ها و پروژه‌های زیادی را آماده بهره‌برداری کردند.

همزمان با هفته دولت امسال ۹۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۸۷۰ هزار میلیارد ریال در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ‌زنی شد که از این تعداد ۹۳۳ پروژه با اعتبار ۸۰۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۵۴ پروژه شهری و روستایی نیز با اعتبار ۶۶ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در این استان آغاز شد.

خراسان جنوبی از جمله مناطق کشور است که بیش از ۴۰ درصد جمعیت آن در نقاط روستایی زندگی می‌کنند و از طرفی هم بخش زیادی از روستاهای این استان همچنان در مناطق محروم و کم برخوردار قرار دارند.

خدمت به مناطق محروم و اقشار روستایی که شریف‌ترین اقشار جامعه هستند و تلاش برای حرکت در مسیر عدالت در برخورداری از توسعه موضوعی است که در فرهنگ جهادی و خدمت بی‌منت دولت سیزدهم نهادینه شده به گونه‌ای که در هفته دولت سال جاری تعدادی زیادی از طرح‌های عمرانی خراسان جنوبی به مناطق روستایی و عشایری اختصاص یافت.

در هفته دولت امسال بهره‌برداری از ۷۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال در روستاهای خراسان جنوبی آغاز شد و همچنین عملیات اجرایی ۱۲ پروژه با اعتبار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز در هفته دولت سال جاری در روستاهای استان آغاز شد.

در مناطق عشایری خراسان جنوبی هم ۱۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۴۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شده که چهار هزار و ۸۹۲ نفر از جامعه عشایری از مزایای آن برخوردار شدند.

هفته دولت و افتتاح ۹۳۳ پروژه در خراسان جنوبی

البته هفته امسال فرصتی بود تا دولت با آغاز عملیات اجرایی و افتتاح طرح‌های عمرانی خود، نتیجه اقدامات ۲ ساله خود را در شهرستان‌های ۱۱ گانه خراسان جنوبی به منصه ظهور بگذارد و در این خصوص استاندار خراسان جنوبی و معاون وی با سفر شهرستان‌ها ضمن دیدار مردمی و تشریح اقدامات دولت، طرح‌های عمرانی هفته دولت را افتتاح و کلنگ‌زنی کردند.

استاندار خراسان جنوبی به همراه مسئولان استان یکم شهریورماه به مناسب آغاز هفته دولت به دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رفت و در این دیدار به تشریح و تبیین عملکرد ۲ ساله دولت در زمینه‌های اقتصادی و زیرساختی از جمله طرح نهضت ملی مسکن، توسعه باند دوم راه، راه آهن، انتقال آب از دریای عمان و انتقال گاز از منطقه دشتک زابل به شهرستان نهبندان پرداخت.

رهاورد ۸۷۰ هزار میلیارد ریالی دولت مردمی برای خراسان جنوبی

جواد قناعت همچنین در نشست خبری با خبرنگاران نیز به تشریح طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی استان در هفته دولت پرداخت و گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۹۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۸۷۰ هزار میلیارد ریال در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۹۳۳ پروژه با اعتبار ۸۰۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، قابل افتتاح است و عملیات اجرایی ۵۴ پروژه شهری و روستایی نیز با اعتبار ۶۶ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در استان آغاز خواهد شد.

رتبه سوم خراسان جنوبی در سهم‌بری از اعتبارات ملی

استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری استان قبل از آغاز هفته دولت در استان هم گفت: هفته دولت امسال براساس رتبه بندی استان‌های کشور و شاخص جمعیت، تعداد پروژه‌ها و میزان اعتبار، خراسان جنوبی رتبه سوم کشور را در سهم‌بری اعتبارات ملی کسب کرده است.

قناعت افزود: این رتبه نشان از رویکرد دولت سیزدهم به عدالت محوری و رفع محرومیت در مناطق کمتر برخوردار دارد و حاصل تلاش، کوشش و پیگیری‌های زیاد است در صورتی که بسترهای لازم برای جذب اعتبار را نداشتیم.

وی عنوان کرد: بین همه رتبه‌ها سهم‌بری استان از اعتبارات ملی قابل توجه است و اینکه استانی بتواند سهم بیشتری از منابع ملی داشته باشد کار ارزشمندی بوده ولی افزایش این سهم نیازمند وجود ظرفیت جذب اعتبار است.

افتتاح ۲۲ طرح ارمغان اولین روز از هفته دولت برای خراسان جنوبی‌ها

استاندار خراسان جنوبی در نخستین روز از هفته دولت راهی شهرستان مرزی درمیان در شرق استان شد و چندین طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی از جمله گازرسانی به ۶ روستا، بخش آی سی یو بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهر اسدیه و ساختمان جدید شهرداری شهر طبس مسینا را افتتاح و با حضوی وی عملیات گازرسانی به پنج روستا و ۲ واحد گلخانه نیز آغاز شد.

فرماندار درمیان هم از افتتاح و کلنگ زنی ۹۶ پروژه با اعتبار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به مناسب هفته دولت در این شهرستان خبرداد و گفت: در این شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۳ به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار آبرسانی پایدار انجام خواهد شد.

مهدی فرجامی‌فرد افزود: با افتتاح هشت زمین چمن مصنوعی در سال ۱۴۰۲ تعداد زمین‌های چمن مصنوعی شهرستان به ۳۱ فقره افزایش می‌یابد.

وی اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۲۰۰ هکتار به شهر اسدیه الحاق شده که ۲ برابر وسعت این شهر است.

در مجموع افتتاح ۲۴ طرح با اعتبار هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال ارمغان اولین روز از هفته دولت برای مردم خراسان جنوبی بود که توسط مسئولان در شهرستان‌های ۱۱ گانه به بهره‌برداری رسید.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶۳ طرح عمرانی و خدماتی رهاورد هفته دولت در قاینات

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفرهای شهرستانی و همزمان با دومین روز از هفته دولت به شهرستان قاینات رفت و قیچی افتتاح را بر روبان قرمز طرح اقتصادی مهم و شاخص بریکت سازی مجتمع فولاد قاینات با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال زد.

همچنین کارگاه اکسیژن مجتمع فولاد قاینات با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال، سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان جنوبی و همراهی نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افتتاح و عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهر نیمبلوک هم با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال همزمان با دومین روز از هفته دولت آغاز شد.

استاندار خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح واحد بریکت‌سازی مجتمع فولاد قاینات در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶۳ طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی با مجموع ۲۳ هزار و ۵۷۰ ریال رهاورد هفته دولت برای مردم شهرستان قاینات است.

قناعت افزود: از این تعداد ۱۵۳ پروژه با اعتبار ۱۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۱۰ پروژه با اعتبار پنج هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

رهاورد ۸۷۰ هزار میلیارد ریالی دولت مردمی برای خراسان جنوبی

افتتاح خط تولید ۱۴ هزار تنی تایر در مجموعه کویرتایر

شهرستان بیرجند مرکز خراسان جنوبی مقصد سفر استاندار در چهارمین روز از هفته دولت تعیین شد و خط تولید ۱۴ هزار تنی تایر خودروهای شاسی بلند(SUV/CUV) در مجموعه کویر تایر بیرجند به عنوان یکی از طرح‌های مهم و اقتصادی استان با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت کویر تایر در این مراسم گفت: هزینه راه‌اندازی این خط تولید ۱۰ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال است و ۲۲۸ نفر در خط تولید لاستیک خودروهای شاسی بلند کویرتایر به صورت مستقیم و بیش از ۸۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شدند و اشتغال مجموعه کویر تایر با احتساب این افراد، به هزار و ۵۲۸ نفر رسید.

سید محمدحسین زینلی افزود: افزایش ۱۴ هزار تنی ظرفیت فعلی کارخانه، تامین ۴۲ درصد از نیاز انبار، رشد ۲۹ درصدی سرانه تولید و سود خالص بیش از ۳۰ درصدی محصولات طراحی در این طرح از ویژگی‌های این طرح عظیم اقتصادی در خراسان جنوبی است.

همچنین افتتاح فاز دوم انتقال آب از محمدشهر به بیرجند با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، سالن چند منظور دانشگاه صنعتی بیرجند با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و جایگاه عرضه بنزین باقران با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور استاندار افتتاح و عملیات اجرایی ساختمان الحاقی سالن چند منظوره دانشگاه صنعتی بیرجند نیز با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز شد.

استاندار خراسان جنوبی در حاشیه طرح‌های افتتاحی هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۸ طرح عمرانی و خدماتی رهاورد دولت مردمی در هفته دولت برای شهرستان بیرجند است.

جواد قناعت افزود: از این تعداد ۱۴۱ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال افتتاح و هفت طرح عمرانی با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال هم کلنگ‌زنی خواهد شد.

افتتاح واحد کنسانتره آهن در خوسف

استاندار خراسان جنوبی در ادامه مسیر و همزمان با چهارمین روز هفته دولت به شهرستان خوسف رفت و واحد تولید کنسانتره آهن شهرستان خوسف را با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد ریالی و ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن کنسانتره آهن افتتاح کرد.

همچنین افتتاح پروژه عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل محور خوسف - قلعه زری با هزینه ۱۴۶ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال و افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۲ پروژه گازرسانی با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در خوسف بود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان خوسف در هفته دولت گفت: مجموع پروژه‌های هفته دولت امسال در شهرستان ۶۲ پروژه با اعتبار ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

قناعت افزود: از این تعداد ۵۶ پروژه شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌‎رسد و عملیات اجرایی ۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال آغاز می‌شود.

رهاورد ۸۷۰ هزار میلیارد ریالی دولت مردمی برای خراسان جنوبی

افتتاح هزار و ۷۲۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در خراسان جنوبی

همچنین همزمان با چهارمین روز از هفته دولت هزار و ۷۲۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی طی مراسمی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور در روستای شاهیک شهرستان قاینات خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این آیین گفت: با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، یکصد هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کل کشور به بهره‌برداری رسید که سهم خراسان جنوبی از این تعداد واحد مسکونی که در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری رسید، هزار و ۷۲۸ واحد بود.

علیرضا عباس‌زاده عنوان کرد: از این تعداد واحد مسکونی ۲۳۲ واحد مسکن حمایتی، ۷۵ واحد مسکونی باز آفرینی شهری و ۱۴۲۱ واحد مسکن روستایی بود که زمین و تسهیلات آن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۷۰ طرح با اعتبار ۹ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال رهاورد چهارمین روز هفته دولت برای مردم خراسان جنوبی بود.

افتتاح ۹۹ طرح عمرانی و خدماتی ارمغان پنجمین روز هفته دولت در خراسان جنوبی

شهرستان طبس هم مقصد سفرهای شهرستانی استاندار در پنجمین روز از هفته دولت انتخاب شد و بخش همو دیالیز بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس با اعتبار بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین در ادامه با حضور استاندار خراسان جنوبی عملیات اجرایی طرح توسعه دادگستری شهرستان طبس و احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش دیهوک آغاز شد و خط انتقال و پست برق ۱۳۲ کیلو ولت بخش دیهوک با مجموع اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲ عدد اتاق اداری جهت استقرار اجرای احکام کیفری و حقوقی در بخش دیهوک با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های طبس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کل پروژه‌های هفته دولت شهرستان طبس که افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، ۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار و ۴۰ میلیارد ریال است.

قناعت افزود: از این تعداد ۶۹ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی هفت پروژه با اعتبار بالغ بر هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

پنجمین روز از هفته دولت هم با بهره برداری از ۹۹ طرح با هزینه ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال در خراسان جنوبی رقم خورد.

رهاورد ۸۷۰ هزار میلیارد ریالی دولت مردمی برای خراسان جنوبی

خبر خوش استاندار برای نهبندانی‌ها؛ اختصاص ۵۰ هزار میلیارد ریال به طرح توسعه شهرستان

همزمان با سالروز سفر تاریخی و ماندگار رهبر معظم انقلاب به نهبندان در هفتم شهریور سال ۷۸، این شهرستان مقصد سفر استاندار در ششمین روز هفته دولت تعیین شد.

حضور در مراسم گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نهبندان، مهمترین بخش برنامه‌های استاندار و مسئولان خراسان جنوبی بود.

بازنگری طرح توسعه نهبندان به همت دولت سیزدهم و اختصاص ۵۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح خبر خوش استاندار به اهالی نهبندان در حاشیه همایش روز نهبندان بود.

جواد قناعت در این خصوص در جمع خبرنگاران افزود: پس از این سفر تدوین طرح توسعه نهبندان را داشتیم که یکسری اقداماتی انجام گرفته اما سرعت آن کُند بوده و در نهایت نتوانسته دغدغه‌های و نگرانی مردم و گروه‌های مرجع شهرستان را برطرف کند.

وی با بیان اینکه در سفر نخست آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی یکی از مصوبات این بود که مجدد این طرح مورد بازنگری قرار گیرد، بیان کرد: با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی و در آخرین جلسه‌ای که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، در نهایت ۵۰ هزار میلیارد ریال به طرح توسعه نهبندان اختصاص یافت.

وی افزود: روند کارها از نظر استان، وزارت‌خانه‌های مربوطه و معاونت اجرایی رئیس جمهور تمام شده و این طرح در حال انتقال به جلسه هیات دولت است که امیداریم به تصویب نهایی برسد.

قناعت همچنین گفت: طی هفته دولت در شهرستان نهبندان ۱۰۳ پروژه با اعتبار هشت هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که ۹۶ پروژه آن با اعتبار هشت هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رهاورد ۸۷۰ هزار میلیارد ریالی دولت مردمی برای خراسان جنوبی

عملیات اجرایی بزرگترین تیرپارک و مجتمع خدماتی رفاهی شرق کشور در سربیشه

استاندار خراسان جنوبی در ادامه مسیر برگشت از نهبندان در ششمین روز از هفته دولت برای افتتاح طرح‌های عمرانی هفته دولت راهی شهرستان سربیشه شد و با حضور وی عملیات اجرایی قطعه اول باند دوم محور سربیشه - سربیشه به طول ۲۲ کیلومتر و با اعتبار پنج هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال و عملیات اجرایی بزرگترین تیرپارک و مجتمع خدماتی رفاهی شرق کشور آغاز شد.

همچنین با حضور استاندار خراسان جنوبی شبکه توسعه پوشش اینترنت پرسرعت برای پنج روستای شهرستان سربیشه به اعتبار ۳۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان سربیشه در جمع خبرنگاران گفت: در هفته دولت امسال ۸۶ طرح عمرانی با اعتبار پنج هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال در سربیشه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که رهاورد دولت مردمی برای مردم این منطقه است.

قناعت افزود: از این تعداد، ۷۹ طرح با اعتبار چهار هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی چهار پروژه با اعتبار هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

مردم شهرستان‌های ۱۱ گانه‌ خراسان جنوبی در ششمین روز از هفته دولت هم شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۲ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار سه هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال بودند.

افتتاح ۷۶ طرح رهاورد آخرین روز هفته دولت در خراسان جنوبی

در آخرین روز از هفته دولت هم استاندار خراسان جنوبی راهی شهرستان سرایان در شمالی غربی خراسان جنوبی شد و عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان امام علی(ع) سرایان از ۳۲ به ۶۴ تختخواب با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۶ پروژه گازرسانی با مجموع اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال و افتتاح پروژه روکش آسفالت حفاظتی محور سرایان - دوست آباد به نمایندگی از چند طرح راهداری در جریان این سفر انجام شد.

استاندار خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان سرایان هم در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۸ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال در سرایان آغاز شده‌است.

جواد قناعت افزود: از این تعداد ۶۳ طرح عمرانی با اعتبار ۹۲۵ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی پنج طرح هم با اعتبار ۵۱۹ میلیارد ریال آغاز شد.

در هفتمین روز از هفته دولت نیز ۷۶ طرح با هزینه هزار و ۷۱ میلیارد ریال در خراسان جنوبی نیز به بهره‌برداری رسید.

رهاورد ۸۷۰ هزار میلیارد ریالی دولت مردمی برای خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفرهای شهرستانی خود برای حضور در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ویژه هفته دولت، روز پنجشنبه نهم شهریورماه به شهرستان فردوس رفت.

افتتاح ترمینال ضبط پسته با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، مجتمع خدماتی رفاهی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، آسفالت معابر روستایی خانیک با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال و اصلاح و توسعه شبکه برق روستای امرودکان به نمایندگی از ۹ پروژه برق‌رسانی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال از جمله برنامه‌های این سفر بود.

همچنین عملیات اجرایی مخزن ذخیره پنج هزار مترمکعبی اسلامیه نیز با اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

استاندار خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان فردوس از افتتاح و کلنگ‌زنی ٩٠ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ٧ هزار و ٨٩٠ میلیارد ریال به عنوان رهاورد هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ٧٧ پروژه با اعتبار پنج هزار و ٢٧٠ میلیارد ریال افتتاح و ١٣ پروژه با اعتبار ٢ هزار و ۶١٠ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

قناعت در ادامه سفرهای شهرستانی خود عصر نهم شهریورماه برای حضور در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ویژه هفته دولت به بشرویه رفت.

حضور در مراسم افتتاح طرح آبخیزداری روستای محمدآباد و روستای عشق آباد، طرح ترمینال ضبط پسته، افتتاح پنج واحد تجاری و سه واحد مسکن ۲ معلولی از جمله برنامه‌های این سفر بود.

همچنین کلنگ‌زنی بازارچه صنایع دستی شهرستان بشرویه و دیدار با خانواده شهید عزیزی از دیگر برنامه‌های استاندار و مسئولان شهرستان بشرویه بود.

در شهرستان بشرویه نیز ۵۷ پروژه در طول هفته دولت با اعتبار هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴ طرح با اعتبار ۵۰۱ میلیارد ریال آغاز شد.

در هفته دولت سال جاری ۱۲۰ طرح عمرانی و خدماتی با مجموع اعتبار هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال در شهرستان مرزی زیرکوه افتتاح و کلنگ‌زنی شد که از این تعداد ۸۹ پروژه با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۳۱ طرح با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha